logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum

   16.10.2018, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez wszystkich konkursu głównego, festiwal stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-slowenskim-portoro%C5%BE-startuje-25.-edycja-festiwalu-golden-drum,379771,artykul.html

W trakcie trzech dni festiwalu uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 40 światowych ekspertów i wziąć udział w dyskusjach poświęconych różnym źródłom inspiracji i ich znaczeniu wobec przyszłych wyzwań, z którymi będzie musiała zmierzyć się branża kreatywna.

ilustracjastrzałka

- Dołożyliśmy wszelkich starań, aby uwzględnić szeroki zakres poruszanych na festiwalu tematów, nie skupiając się wyłącznie na kwestii kreatywności. Naszym założeniem było zróżnicowanie programu festiwalu w taki sposób, by spotkania z naszymi eksepratmi były pouczające, ale też inspirujące. Kluczowymi kwestiami w przypadku różnego rodzaju kampanii medialnych są zasięg i wpływ, dlatego też znaczna część festiwalu poświęcona będzie takim zagadnieniom jak: identyfikacja silnych stron, wymiana najlepszych praktyk oraz środki na rzecz poprawy wyników biznesowych. Szukamy inspiracji, które pozwolą nam stawić czoła przyszłym wyzwaniom wśród tych, którzy najlepiej potrafią rozpoznawać i radzić sobie ze sprzecznościami, z którymi mamy do czynienia na co dzień. To oni stanowią najlepszy katalizator przyszłych zmian – mówi prezes Festiwalu Golden Drum, Mojca Briščik.

ilustracjastrzałka

Festiwalowi towarzyszyć będzie szereg wydarzeń networkingowych, począwszy od ceremonii otwarcia Festiwalu Golden Drum, która rozpocznie się w środę o godz. 20:00. Z kolei w czwartek uczestnicy będą mieli okazję zasmakować odrobiny lokalnego szaleństwa podczas zorganizowanej przez McCann Worldgroup imprezy Wild Wild East Party, która rozpocznie się o 21:00. Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie jednak piątkowa gala, w czasie, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Golden Drum. Zakończy ją impreza golden closing party stanowiąca oficjalne zakończenie 25. edycji Festiwalu Golden Drum.

Tegoroczna, jubileuszowa edycja Golden Drum objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone