logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum

   16.10.2018, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez wszystkich konkursu głównego, festiwal stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-slowenskim-portoro%C5%BE-startuje-25.-edycja-festiwalu-golden-drum,379771,artykul.html

W trakcie trzech dni festiwalu uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 40 światowych ekspertów i wziąć udział w dyskusjach poświęconych różnym źródłom inspiracji i ich znaczeniu wobec przyszłych wyzwań, z którymi będzie musiała zmierzyć się branża kreatywna.

ilustracjastrzałka

- Dołożyliśmy wszelkich starań, aby uwzględnić szeroki zakres poruszanych na festiwalu tematów, nie skupiając się wyłącznie na kwestii kreatywności. Naszym założeniem było zróżnicowanie programu festiwalu w taki sposób, by spotkania z naszymi eksepratmi były pouczające, ale też inspirujące. Kluczowymi kwestiami w przypadku różnego rodzaju kampanii medialnych są zasięg i wpływ, dlatego też znaczna część festiwalu poświęcona będzie takim zagadnieniom jak: identyfikacja silnych stron, wymiana najlepszych praktyk oraz środki na rzecz poprawy wyników biznesowych. Szukamy inspiracji, które pozwolą nam stawić czoła przyszłym wyzwaniom wśród tych, którzy najlepiej potrafią rozpoznawać i radzić sobie ze sprzecznościami, z którymi mamy do czynienia na co dzień. To oni stanowią najlepszy katalizator przyszłych zmian – mówi prezes Festiwalu Golden Drum, Mojca Briščik.

ilustracjastrzałka

Festiwalowi towarzyszyć będzie szereg wydarzeń networkingowych, począwszy od ceremonii otwarcia Festiwalu Golden Drum, która rozpocznie się w środę o godz. 20:00. Z kolei w czwartek uczestnicy będą mieli okazję zasmakować odrobiny lokalnego szaleństwa podczas zorganizowanej przez McCann Worldgroup imprezy Wild Wild East Party, która rozpocznie się o 21:00. Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie jednak piątkowa gala, w czasie, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Golden Drum. Zakończy ją impreza golden closing party stanowiąca oficjalne zakończenie 25. edycji Festiwalu Golden Drum.

Tegoroczna, jubileuszowa edycja Golden Drum objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764