logo
WIADOMOŚCI

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum

   16.10.2018, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez wszystkich konkursu głównego, festiwal stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-slowenskim-portoro%C5%BE-startuje-25.-edycja-festiwalu-golden-drum,379771,artykul.html

W trakcie trzech dni festiwalu uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 40 światowych ekspertów i wziąć udział w dyskusjach poświęconych różnym źródłom inspiracji i ich znaczeniu wobec przyszłych wyzwań, z którymi będzie musiała zmierzyć się branża kreatywna.

ilustracjastrzałka

- Dołożyliśmy wszelkich starań, aby uwzględnić szeroki zakres poruszanych na festiwalu tematów, nie skupiając się wyłącznie na kwestii kreatywności. Naszym założeniem było zróżnicowanie programu festiwalu w taki sposób, by spotkania z naszymi eksepratmi były pouczające, ale też inspirujące. Kluczowymi kwestiami w przypadku różnego rodzaju kampanii medialnych są zasięg i wpływ, dlatego też znaczna część festiwalu poświęcona będzie takim zagadnieniom jak: identyfikacja silnych stron, wymiana najlepszych praktyk oraz środki na rzecz poprawy wyników biznesowych. Szukamy inspiracji, które pozwolą nam stawić czoła przyszłym wyzwaniom wśród tych, którzy najlepiej potrafią rozpoznawać i radzić sobie ze sprzecznościami, z którymi mamy do czynienia na co dzień. To oni stanowią najlepszy katalizator przyszłych zmian – mówi prezes Festiwalu Golden Drum, Mojca Briščik.

ilustracjastrzałka

Festiwalowi towarzyszyć będzie szereg wydarzeń networkingowych, począwszy od ceremonii otwarcia Festiwalu Golden Drum, która rozpocznie się w środę o godz. 20:00. Z kolei w czwartek uczestnicy będą mieli okazję zasmakować odrobiny lokalnego szaleństwa podczas zorganizowanej przez McCann Worldgroup imprezy Wild Wild East Party, która rozpocznie się o 21:00. Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie jednak piątkowa gala, w czasie, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Golden Drum. Zakończy ją impreza golden closing party stanowiąca oficjalne zakończenie 25. edycji Festiwalu Golden Drum.

Tegoroczna, jubileuszowa edycja Golden Drum objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone