logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W sprawie autorów - po raz drugi

   18.05.2016, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Druga edycja "W sprawie autorów", konferencji poświęconej prawom twórców i projektantów, która odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-sprawie-autorow---po-raz-drugi,28603,artykul.html

Konferencja ma na celu przedstawienie w praktyczny sposób zagadnień z zakresu prawa autorskiego oraz prawa własności przemysłowej, które bezpośrednio wpływają na jakość i pewność pracy twórców i projektantów.

Zaproszeni goście to przede wszystkim praktycy prawa, którzy postarają się przedstawić w przystępny sposób wiedzę z zakresu prawa własności intelektualnej, przy użyciu słownictwa zrozumiałego dla osoby nie zajmującej się tematyką prawniczą.

Program


10:00 | rozpoczęcie Konferencji

10:10 - 10:35 | Między adaptacją a inspiracją - utwory zależne a inspirowane - prof. UG, dr hab. Maciej Barczewski, adwokat, Kierownik Centrum Prawa Własności Intelektualnej UG;

10:35 - 11:00 | Czy wszystkie wytwory to utwory, czyli co w prawie autorskim podlega ochronie - Dominika Gałecka, ROIP PPNT

11:00 - 11:30 | Artysta vs Social Media - portale społecznościowe w świetle ochrony prawno-autorskiej - Joanna Marszałek

11:30 - 12:00 | Rodzaje umów i przykłady ich zabezpieczenia w relacjach pomiędzy autorem a kontrahentem - adwokat Bartłomiej Babij

12:00 - 12:30 | przerwa kawowa

12:30 - 13:00 | Cywilnoprawna procedura dochodzenia roszczeń z tytułu naruszenia autorskich praw majątkowych i osobistych - ciężar dowodu, rola biegłego - radca prawny Dorota Senger, BGST Radcowie Prawni

13:00 - 13:30 | Logo z prawnego punktu widzenia - Magdalena Miernik, Lookreatywni.pl

13:30 - 14:00 | Przenoszenie praw autorskich - radca prawny Krzysztof Skrobański

14:00 - 14:30 | Strefa Startup – Katarzyna Gajewska, PPNT Gdynia


Każda z prelekcji kończy się możliwością zadawania pytań.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do artystów, projektantów graficznych, projektantów z zakresu wzornictwa, mody, architektów, studentów, pracowników oraz absolwentów studiów artystycznych i prawniczych, osób związanych z branżą prawniczą, jak również wszystkich osób zainteresowanych poruszaną tematyką.

Wydarzenie powstało z inicjatywy studentki V roku prawa UG i IV roku grafiki ASP w Gdańsku, Alicji Pałgan, we współpracy z PPNT Gdynia, Centrum Designu Gdynia, Wydziałem Prawa i Administracji UG oraz Wydziałem Grafiki ASP w Gdańsku.


Wydarzenie bezpłatne i bez rejestracji.

Więcej informacji: https://web.facebook.com/events/1685612185045719/

Źródło: Centrum Designu Gdynia

Dodatkowe informacje:

21 maja 2016 r. (sobota) | godz. 10.00-15.00,
Centrum Designu Gdynia,
PPNT, budynek nr III, sala kinowa
Aleja Zwycięstwa 96/98, Gdynia
(tuż przy SKM Gdynia Redłowo)

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764