logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W świątecznej kampanii Visa zachęca do płacenia za prezenty zbliżeniowo i w internecie

  PR 24.11.2020, przeczytano 717 razy
ilustracja

Ruszyła świąteczna kampania Visa, która przypomina konsumentom, że niezależnie od tego, jakimi prezentami zdecydują się obdarować swoich najbliższych lub tego, gdzie postanowią zrealizować swoją listę zakupów na święta, mogą za nie szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacić Visa. Dodatkowo Visa można płacić w różny sposób – za bożonarodzeniowe sprawunki możemy zapłacić smartfonem, smartwatchem, kartą w sposób zbliżeniowy czy też płacąc Visa w sieci. Ogólnopolska kampania obejmuje telewizyjne spoty reklamowe oraz zasięgowe działania w internecie i w mediach społecznościowych. Kampanii będzie towarzyszyła świąteczna loteria zorganizowana z siecią sklepów Lidl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-swiatecznej-kampanii-visa-zacheca-do-placenia-za-prezenty-zblizeniowo-i-w-internecie,389301,artykul.html

- W ramach kampanii świątecznej chcemy w przyjemny sposób przypomnieć konsumentom, że Visa mogą płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie na wiele sposobów, niemal w każdej sytuacji, niezależnie od tego gdzie kupują prezenty i produkty na wigilijny stół – czy to w małym lokalnym sklepiku czy w sieci. Dodatkowo, dzięki płatnościom Visa w internecie, mogą kupować nie wychodząc z domu i bez konieczności płacenia gotówką kurierowi przy odbiorze. Naszym celem jest, aby Visa można było płacić w jak największej liczbie miejsc, czy to w sklepach stacjonarnych, czy online. Cieszymy się, że Polacy są otwarci na innowacyjne metody transakcji, na przykład smartfonem czy płacąc Visa w sklepach internetowych – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektorka marketingu Visa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym w każdym terminalu można zapłacić zbliżeniowo. Według danych Visa, w Polsce działa już ponad milion terminali płatniczych obsługujących tego typu transakcje[1]. Po podniesieniu limitu dla płatności zbliżeniowych bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN, średnia kwota zakupów w transakcjach zbliżeniowych w Polsce wzrosła o ponad 10% w okresie kwiecień 2020 - czerwiec 2020[2]. Polacy coraz chętniej używają też kart Visa w internecie. W czerwcu br.  liczba transakcji w e-handlu z wykorzystaniem kart Visa wzrosła o 30% w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej[3]

Kampania świąteczna Visa potrwa do 27 grudnia 2020 r. Na jej potrzeby przygotowano 15 i 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą mu działania w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Kampanię wspiera świąteczna loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcająca do płacenia Visa w sieci sklepów Lidl. Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 000 zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1 000 zł. Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia 2020 r. i zostanie zwieńczona ogłoszeniem  zwycięzców. Będzie ona wspierana emisją 15-sekundowego spotu telewizyjnego oraz działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.

Za opracowanie kreacji kampanii i loterii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Źródło: Visa Inc.

www.visa.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dane Visa pochodzące od agentów rozliczeniowych, lipiec 2020 r.
[2] Dane VisaNet, czerwiec 2020 r.
[3] Ibidem.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764