logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W trójwymiarze: na muralu i w kinie: największa kampania Škody

  PR 12.03.2013, przeczytano 4206 razy

Marka ŠKODA wystartowała z największą kampanią reklamową swojego flagowego auta. Premierze nowej ŠKODY Octavii towarzyszy m.in. pierwszy w Polsce pokaz video mappingu 3D na muralu oraz w sali kinowej. Działania promujące markę potrwają do 30 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-trojwymiarze%3A-na-muralu-i-w-kinie%3A-najwieksza-kampania-%C5%A0kody,18183,artykul.html

Kampania nowej ŠKODY Octavii jest największą i najbardziej rozbudowaną akcją w dotychczasowej historii marki na rynku polskim. Idea kampanii została powiązana ze słownikowym wyjaśnieniem znaczenia słowa „amazing”. Pokazujemy, że tak jak słowo „amazing” ma wiele znaczeń, tak nowa ŠKODA Octavia zaskakuje nas na wiele sposobów – emocjonalnych i racjonalnych. – mówi Piotr Maj, Communication Manager marki ŠKODA.

Na potrzeby akcji zostały stworzone trzy projekty specjalne: „ŠKODA amazing mural”, czyli pierwszy w Polsce video mapping 3D na muralu oraz „Amazing cinema”, niecodzienne pokazy video mappingu w kinie w ramach reklam wyświetlanych przed seansem filmowym, a także nowatorskie wydarzenie „Amazing parts”, podczas którego nowa ŠKODA Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci stworzą obiekty sztuki użytkowej.

Premierowe pokazy video mappingu 3D na muralu będzie można zobaczyć we wtorek, 12 marca, w Warszawie na kamienicy przy ul. Polnej 40 oraz 15 marca w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 4 o godz. 19.

Jest to pierwsza tego typu realizacja w Polsce. Zazwyczaj w ramach video mappingu na budynku „ożywia się” poszczególne elementy architektury. W tym przypadku ożywiamy obraz wykonany przez artystów z Good Looking Studio. To jest właśnie wyjątkowe w naszej akcji, bo malunek musi być namalowany w 100 proc. w zgodzie z projektem - nie może być przesunięty nawet o parę centymetrów, ponieważ wtedy mural nie zazębi się z mappingiem. Dodatkowo animacja powstawała równolegle z malunkiem, co podniosło poziom trudności wykonania – mówi Karol Klepacki z Good Looking Studio, które przygotowywało video mapping i mural na zamówienie marki ŠKODA.                               

Po premierze projekcje będzie można oglądać do końca marca, we wtorki i środy (w Warszawie) oraz w piątki i soboty (w Poznaniu), w godz. od 19 do 22. Pokazy urozmaicą zdjęcia uczestników konkursu przeprowadzanego na Facebooku ilustrujące znaczenie słowa „amazing”.

Amazing cinema” jest pierwszym w Polsce mappingiem w kinie. Projekcje będą wkrótce miały miejsce w kinach Cinema City Arkadia w Warszawie i w Cinema City Poznań Plaza. Tuż przed pokazem filmu sala kinowa za pomocą mappingu przeistoczy się we wnętrze auta. Działanie ma na celu przybliżenie widzom nowej ŠKODY i zachęcenie do jazdy próbnej.

Ostatnie działanie „Amazing parts” rozpocznie się 18 marca, a zakończy na targach Motorshow Poznań, w dniach od 4 do 7 kwietnia.

 
Mnogość znaczeń słowa „amazing” idzie w parze z szeroko zakrojonymi działaniami promocyjnymi. Kampania reklamowa nowej ŠKODY Oktavii została podzielona na dwie części. Pierwszy, zakończony już etap, trwający od 4 do marca br. wprowadzał do świadomości odbiorców słowo „amazing” oraz tłumaczenie jego znaczenia. Do działań promocyjnych wykorzystano media: TV, radio i internet. Główna  część kampanii prowadzona w okresie od 11 marca do 30 kwietnia br., ma na stałe przypisać słowo „amazing” do nowej ŠKODY Oktavii.

Za kampanię reklamową ŠKODY odpowiadają agencje: Change Integrated, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com, Good Looking Studio i New Age Media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za strategię działań komunikacyjnych i współpracę z mediami odpowiedzialna jest agencja PR Q&AConsulting.

Źródło: Skoda Auto Polska

www.skoda-auto.pl

Galeria: W trójwymiarze: na muralu i w kinie: największa kampania Škody

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764