logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Wenecji debiutuje "She was here", krótki film wyprodukowany przez markę Lancia

  PR 04.09.2012, przeczytano 895 razy
ilustracja

Na 69. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, którego głównym sponsorem po raz siódmy z rzędu jest marka Lancia, odbyła się prezentacja „She was here”, krótkometrażowego filmu sponsorowanego przez Lancię według scenariusza i w reżyserii Gabriele Muccino, a wyprodukowanego przez Jego wytwórnię Indiana Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-wenecji-debiutuje-_she-was-here_%2C-krotki-film-wyprodukowany-przez-marke-lancia,16509,artykul.html

Pokaz odbył się w wieczór dnia 2 września br. w Lancia Café, ekskluzywnym miejscu spotkań usytuowanym w pobliżu basenu od strony morza na terenie weneckiego hotelu Excelsior, w obecności Gabriele Muccino, Francesco Scianna, Lidii Vitale, Antonio Barbera, Oliviera Francois.

Gwiazdami filmu są: Francesco Scianna, który brał udział w produkcji Giuseppe Tornatore „Baaria” oraz młoda, obiecująca aktorka Helena Mattson, która przyleciała do Włoch ze Stanów Zjednoczonych specjalnie, aby zagrać w filmie reżyserowanym przez Gabriele Muccino.

Podczas tego wydarzenia na miejscu wystawione były nowe modele marki Lancia: Thema i Flavia, eleganckie „primadonny i reprezentantki” producenta samochodów, od ponad wieku jeżdżące z klasą po drogach Europy.

Film, inspirowany magiczną atmosferą rzymskiego, nocnego życia lat 50-tych i 60-tych, opowiada historię romansów amerykańskiego dziennikarza Roberto, w którego rolę wcielił się sycylijski aktor Francesco Scianna, i Jego pierwszej prawdziwej miłości: amerykańskiej diwy Hilary Harris, odgrywanej przez Helenę Mattson. Tłem wszystkich wydarzeń jest ponadczasowe piękno Rzymu, magiczne i pełne uroku miejsce, gdzie Gabriele Muccino przedstawił beztroską poezję typowo włoskiej historii miłosnej.

Amerykańska gwiazda, niezapomniany obiekt uczuć głównego bohatera, przyjeżdża do Rzymu na premierę Jej najnowszego filmu. Po krótkim spotkaniu obydwoje umawiają się na następny dzień, aby rozpocząć wspólne życie, ale Roberto łamie tę obietnicę. Widzimy go samotnego nad morzem w rzymskiej dzielnicy Ostia, rozmyślającego nad tym, co właśnie stracił, ale być może nie na zawsze.

Ten krótki film pt. „She was here”, stanowi integralną część oryginalnego projektu komunikacji marki Lancia na rok 2012, firmowanego  przez sławnego włoskiego reżysera. Projekt ten obejmuje również serię reklam telewizyjnych, wyprodukowanych przez Indiana Production, przedsięwzięć internetowych i wielotematyczną kampanię prasową i zewnętrzną w bardzo modnym wydaniu. Fundamentem kampanii informacyjnej, opracowanej przez agencję Armando Testa, jest współczesna interpretacja włoskiego sposobu na życie, filozofii, która zachęca do czerpania radości z każdej chwili wespół z elegancją, kreatywnością, wyobraźnią i nienagannym włoskim stylem.

Film „She was here” umacnia powiązania Lancii ze światem kina. Związek ten jest już bardzo zakorzeniony, czego wyrazem jest udział samochodów tej marki w tak znanych filmach, jak „Sprawcy nieznani” z roku 1958, „Fanfaron” z roku 1962, „Kobieta i mężczyzna” z roku 1966, „Głęboka czerwień” z roku 1975 i „Za skórę gliny” z roku 1981.

Począwszy od roku 2006 marka Lancia wspiera również inne ważne festiwale filmowe, wyróżniające się klasą i poziomem artystycznym o znaczeniu międzynarodowym. Nie można zapomnieć o lokowaniu produktu z samochodami Lancii w sławnych produkcjach filmowych, jak np. udział modeli Thema i Delta w ostatnim filmie Woody’ego Allena pt. „To Rome With Love” (polski tytuł „Zakochani w Rzymie”).

Źródło: Fiat Auto Poland

www.media.fiat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764