logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W życiu liczy się „być” czy „mieć”? Dorociński w kampanii Santander Bank

  PR 18.10.2021, przeczytano 736 razy
ilustracja

Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-zyciu-liczy-sie-_byc_-czy-_miec_-dorocinski-w-kampanii-santander-bank,393432,artykul.html

Santander Bank Polska przygotował nową kampanię, w której przekonuje, że zamiast odkładać swoje marzenia, warto zacząć odkładać na marzenia. Chociaż często w życiu mamy wiele ważniejszych wydatków, teraz oszczędzanie będzie dużo łatwiejsze i pozwoli realizować zarówno podstawowe wydatki, jak i spełniać plany, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne.

Z pomocą przychodzi usługa Moje Cele w aplikacji Santander mobile. To nowoczesne rozwiązanie, które pozwala łatwo ustawić w telefonie do 10 dowolnych celów oraz samodzielnie wybrać najwygodniejszy dla klienta sposób oszczędzania: odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich posiadaczy kont osobistych w Santander Bank Polska, jest bezpłatna i intuicyjna w obsłudze.

– Żyjemy w ciągłym biegu i często trudno nam nadążyć z załatwianiem codziennych drobnych spraw, a co dopiero spraw naprawdę ważnych, jak dbanie o finanse swojej rodziny czy przyszłość dzieci. Czasem chcielibyśmy też po prostu zrobić coś dla siebie. Rozwiązania proponowane przez Santander Bank Polska pomagają naszym klientom łatwiej korzystać z życia. Tak też jest w przypadku Moich Celów, nowoczesnej skarbonki XXI wieku, w której środki odkładają się same, a potem można je wykorzystać na dowolne plany – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

W kampanii po raz kolejny wziął udział Marcin Dorociński, który pełni rolę ambasadora marki Santander Bank Polska. Przekaz spotu doskonale uzupełnia utwór Everly Brothers – All I Have to Do Is Dream. Kampania będzie składała się z dwóch spotów z udziałem ambasadora banku, drugi pojawi się już niebawem.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją pierwszego spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764