logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom One - świat pełen nowych możliwości

  PR 07.01.2020, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

W dniu dzisiejszym Wacom zaprezentował nowy produkt – Wacom One. Jest to ekranowy tablet piórkowy dedykowany dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grafiką lub też wymagających wydajnego narzędzia, które pozwoli w sposób cyfrowy utrwalać pomysły, tworzyć szkice czy robić odręczne adnotacje na dokumentach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-one---swiat-pelen-nowych-mozliwosci,385245,artykul.html

Tablet jest dostarczany z bonusowym pakietem oprogramowania, jest więc gotowy do pracy od ręki. Urządzenie jest kompatybilne z komputerami z systemem Windows i MacOX, a także wybranymi urządzeniami z systemem Android.

Dlaczego Wacom One?

  • Obszar roboczy jak papier – Ekran full HD o przekątnej 13,3" - wielkości odpowiadającej mniej więcej formatowi A4 ma specjalną powierzchnię, która daje uczucie naturalnego tarcia, a minimalne odbijanie światła nie obciąża wzroku. Użytkownik czuje, jakby rysował lub pisał na papierze, a nie na szkle.
  • Uczucie pracy zwykłym piórem – Firma Wacom zyskała swą popularność głównie dzięki świetnie dopracowanym piórkom. I tym razem dokładane do Wacom One pióro jest doskonale wyważone, znakomicie leży w dłoni, a do pracy nie wymaga baterii, ani ładowania. Piórko ma 4096 poziomów nacisku i rozpoznaje 60 stopni nachylenia. Przycisk z boku jest programowalny i możliwe jest na przykład przypisanie do niego najczęściej wykorzystywanej funkcji.
  • Bonus Pack w komplecie – Wraz z tabletem użytkownik otrzymuje 6-miesięczną licencję na oprogramowanie Celsys Clip Studio Paint Pro (w tym celu konieczne jest zalogowanie na konto Wacom ID lub zarejestrowanie tabletu Wacom One) oraz Bamboo Paper, aplikację która zmienia ekran piórkowy w papierowy notatnik, dzięki któremu możemy szkicować, rysować i tworzyć zapiski.
  • Zgodność w wieloma urządzeniami – Wacom One można podłączyć do komputera Mac lub PC, a także niektórych tabletów i smartfonów z systemem Android, na przykład w celu wykorzystania go jako dodatkowego ekranu, na którym wyświetlana zawartość będzie większa i bardziej czytelna niż na „komórce”. Do obsługi tabletu można również korzystać z piór cyfrowych innych producentów. Pełna lista kompatybilnych piór znajduje się  na stronie: www.wacom.com/comp
  • Ergonomia – Urządzenie jest lekkie i poręczne – waży zaledwie 1 kg i zajmuje przestrzeń zbliżoną do karki papieru. Rozkładane nóżki umożliwiają ustawienie ekranu pod kątem 19 stopni.

W komplecie wraz z tabletem i piórkiem użytkownik otrzymuje zapasowe rysiki, kabel Wacom One X-Shape z końcówkami HDMI i USB oraz kabel zasilający. Oprogramowanie należy ściągnąć za pośrednictwem oprogramowania Wacom Dektop Center (będącego integralną częścią sterowników do tabletów Wacom).

Dostępność i cena

Produkt jest od dziś dostępny w sprzedaży. Cena Wacom One to 1799 PLN.

Więcej informacji na temat tabletów Wacom znaleźć można na stronie: www.tabletygraficzne.pl

Źródło: ALSTOR A.Zwierzynski i Wspólnicy - Spółka Jawna

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764