logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom prezentuje dwa nowe modele tabletów Cintiq Pro

  PR 07.11.2023, przeczytano 354 razy
ilustracja

Do rodziny profesjonalnych tabletów graficznych Wacom Cintiq Pro dołączyły właśnie dwa nowe modele: Cintiq Pro 17 i Cintiq Pro 22. Podobnie jak wprowadzony niedawno model Cintiq Pro 27, oba są w stanie wyświetlać ponad miliard kolorów i mają dołączone konfigurowalne piórko Pro Pen 3, które w połączeniu z częstotliwością odświeżania 120 Hz pozwala pisać i rysować na ekranie praktycznie bez żadnych opóźnień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-prezentuje-dwa-nowe-modele-tabletow-cintiq-pro,401983,artykul.html

Wacom Cintiq Pro – niezbędnik w profesjonalnym studio

Nowe modele Cintiq Pro przeznaczone są do szerokiej gamy profesjonalnych zastosowań graficznych, w tym do tworzenia VFX i CGI, animacji, ilustracji, projektowania graficznego, fotografii i nie tylko. Cintiq Pro 22 ma ekran o przekątnej 21,5” idealny dla użytkowników, którzy potrzebują większej przestrzeni roboczej, natomiast Cintiq Pro 17 został wyposażony w bardziej kompaktowy ekran o przekątnej 17,3”. Oba tablety mają rozdzielczość 4K i potrafią wyświetlać 1,07 miliarda kolorów. Odtwarzają 100% przestrzeni Rec.709 oraz 99% przestrzeni DCI-P3, a więc standardów najczęściej stosowanych w branży filmowej i telewizyjnej. Otrzymały również certyfikaty Pantone Validated oraz Pantone SkinTone Validated, co oznacza, że są w stanie wiernie odtwarzać pełny zakres odcieni skóry. W wielu przypadkach eliminuje to potrzebę korzystania z monitora referencyjnego.

Modele Cintiq Pro 17 i Cintiq Pro 22 obsługują również krzywe HLG (Hybrid Log Gamma) oraz PQ (Perceptual Quantization), które umożliwiają edytowanie materiałów wideo w standardzie HDR. Dzięki zoptymalizowanym krzywym gamma tablet ma szerszą rozpiętość tonalną i może wyświetlać obrazy w sposób bardziej zbliżony do tego, co postrzega ludzkie oko.

Piórko Pro Pen 3, przyciski ExpressKeys i gesty wielodotykowe

Do tabletu dołączono ergonomiczne, intuicyjne w obsłudze piórko Pro Pen 3 z szerokimi możliwościami konfiguracji. W zależności od własnych potrzeb i upodobań użytkownik może dopasować jego wagę, grubość, środek ciężkości oraz przyciski skrótów. Wzdłuż tylnej krawędzi wyświetlacza rozmieszczonych jest osiem przycisków ExpressKeys, które zapewniają szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji. Najbardziej wymagający użytkownicy mogą też skorzystać z obsługi wielodotykowej, konfigurując skróty jako konkretne gesty lub programując wirtualne przyciski, aby jeszcze bardziej usprawnić sobie pracę.

W razie potrzeby tablet można umieścić na podstawce Wacom (do kupienia osobno) lub przymocować do kompatybilnego ramienia lub podstawki innego producenta, tworząc w ten sposób profesjonalne i ergonomiczne stanowisko do pracy twórczej.

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764