logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom prezentuje dwa nowe modele tabletów Cintiq Pro

  PR 07.11.2023, przeczytano 257 razy
ilustracja

Do rodziny profesjonalnych tabletów graficznych Wacom Cintiq Pro dołączyły właśnie dwa nowe modele: Cintiq Pro 17 i Cintiq Pro 22. Podobnie jak wprowadzony niedawno model Cintiq Pro 27, oba są w stanie wyświetlać ponad miliard kolorów i mają dołączone konfigurowalne piórko Pro Pen 3, które w połączeniu z częstotliwością odświeżania 120 Hz pozwala pisać i rysować na ekranie praktycznie bez żadnych opóźnień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-prezentuje-dwa-nowe-modele-tabletow-cintiq-pro,401983,artykul.html

Wacom Cintiq Pro – niezbędnik w profesjonalnym studio

Nowe modele Cintiq Pro przeznaczone są do szerokiej gamy profesjonalnych zastosowań graficznych, w tym do tworzenia VFX i CGI, animacji, ilustracji, projektowania graficznego, fotografii i nie tylko. Cintiq Pro 22 ma ekran o przekątnej 21,5” idealny dla użytkowników, którzy potrzebują większej przestrzeni roboczej, natomiast Cintiq Pro 17 został wyposażony w bardziej kompaktowy ekran o przekątnej 17,3”. Oba tablety mają rozdzielczość 4K i potrafią wyświetlać 1,07 miliarda kolorów. Odtwarzają 100% przestrzeni Rec.709 oraz 99% przestrzeni DCI-P3, a więc standardów najczęściej stosowanych w branży filmowej i telewizyjnej. Otrzymały również certyfikaty Pantone Validated oraz Pantone SkinTone Validated, co oznacza, że są w stanie wiernie odtwarzać pełny zakres odcieni skóry. W wielu przypadkach eliminuje to potrzebę korzystania z monitora referencyjnego.

Modele Cintiq Pro 17 i Cintiq Pro 22 obsługują również krzywe HLG (Hybrid Log Gamma) oraz PQ (Perceptual Quantization), które umożliwiają edytowanie materiałów wideo w standardzie HDR. Dzięki zoptymalizowanym krzywym gamma tablet ma szerszą rozpiętość tonalną i może wyświetlać obrazy w sposób bardziej zbliżony do tego, co postrzega ludzkie oko.

Piórko Pro Pen 3, przyciski ExpressKeys i gesty wielodotykowe

Do tabletu dołączono ergonomiczne, intuicyjne w obsłudze piórko Pro Pen 3 z szerokimi możliwościami konfiguracji. W zależności od własnych potrzeb i upodobań użytkownik może dopasować jego wagę, grubość, środek ciężkości oraz przyciski skrótów. Wzdłuż tylnej krawędzi wyświetlacza rozmieszczonych jest osiem przycisków ExpressKeys, które zapewniają szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji. Najbardziej wymagający użytkownicy mogą też skorzystać z obsługi wielodotykowej, konfigurując skróty jako konkretne gesty lub programując wirtualne przyciski, aby jeszcze bardziej usprawnić sobie pracę.

W razie potrzeby tablet można umieścić na podstawce Wacom (do kupienia osobno) lub przymocować do kompatybilnego ramienia lub podstawki innego producenta, tworząc w ten sposób profesjonalne i ergonomiczne stanowisko do pracy twórczej.

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764