logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wacom wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton

  PR 06.06.2006, przeczytano 854 razy

Wacom Europe GmbH, światowy lider w produkcji tabletów i interaktywnych wyświetlaczy LCD, wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton jako dostawcę usług public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wacom-wybral-agencje-feedback-hill-and-knowlton,4045,artykul.html

Firma Wacom osiągnęła pozycję światowego lidera w produkcji tabletów i jest pionierem w rozwoju pióra jako narzędzia wprowadzania danych do komputera. Sukces ten zawdzięcza Wacom swej wyjątkowej wizji, której istotą jest uczynienie interfejsu komputerów jak najbardziej naturalnym i dążenie do harmonii między użytkownikiem a techniką.

Obecnie produkty Wacom, wykorzystujące działanie pola elektromagnetycznego – opatentowaną przez Wacom technologię „Penabled”, która jest kluczem do bezprzewodowych, niewymagających baterii i czułych na nacisk narzędzi wprowadzania danych do komputera – stały się standardowym wyposażeniem środowiska pracy grafików, zarówno profesjonalnych, jak i amatorów. Rewolucyjne rozwiązania, w połączeniu z najwyższej jakości dizajnem, funkcjonalnością i ergonomią są głównymi czynnikami sukcesu firmy.

Mając na uwadze rosnący potencjał polskiego rynku Wacom wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton chcąc rozszerzyć swoje działania komunikacyjne na media i partnerów biznesowych.

„Wybraliśmy Feedback/Hill and Knowlton ze względu na ich wiedzę i biegłość w zakresie działań public relations w sektorze technologicznym, szczególnie produktów i usług skierowanych do profesjonalnych projektantów i grafików komputerowych, oraz doświadczenie w komunikacji skierowanej do konsumenta”, powiedział Han Stoffels, Dyrektor Zarządzający Wacom. „Liczymy na długotrwałą i korzystną dla obu stron współpracę”.

Planowany zakres działań PR koncentruje się na komunikacji produktowej oraz budowaniu pozytywnego wizerunku Wacom w Polsce poprzez kontakty z mediami, akcje sponsoringowe, doradztwo strategiczne i wsparcie sprzedaży. „Wacom cieszy się w Polsce bardzo dobrą opinią i jest marką wyznaczającą standardy w swoim segmencie. Nasze zadanie będzie polegało przede wszystkim na potwierdzeniu najwyższej jakości i wzroście widoczności marki w mediach” powiedziała Agnieszka Dziedzic, prezes Feedback/Hill and Knowlton Sp. z o.o.

Feedback/Hill and Knowlton jest jedną z wiodących firm PR w Polsce, członkiem założycielem ZFPR. Działa od 1994 roku i zatrudnia ponad 20 osób. Od 2000 r. należy do globalnej sieci Hill & Knowlton, jednej z największych firm PR na świecie.

Źródło:Wacom Europe GmbH

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764