logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje trzech dekad w Radiu Złote Przeboje

  PR 23.06.2020, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 29 czerwca br. Radio Złote Przeboje rozpoczyna wakacje! W ramówce rozgłośni pojawią się wakacyjne wspomnienia i przeboje z lat 80., 90. i dwutysięcznych. Stacja zaprosi też słuchaczy do udziału w konkursie "Wakacyjna paczka" i na wyjątkowe koncerty polskich gwiazd, na które bilety będzie można zdobyć na antenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-trzech-dekad-w-radiu-zlote-przeboje,387519,artykul.html

Od 29 czerwca do końca sierpnia każdego dnia w Radiu Złote Przeboje będzie można posłuchać piosenek, które królowały niegdyś na letnich listach przebojów, a także wywiadów z artystami będącymi u szczytu popularności w latach 80., 90. i dwutysięcznych. Dodatkowo w soboty w godz. 11:00 - 14:00 w audycji Odety Moro "Wakacje mojego życia" swoje wspomnienia przedstawią gwiazdy.

W czasie wakacji Radio Złote Przeboje będzie też zachęcać swoich słuchaczy do kontaktu z redakcją i udziału w zabawach antenowych. Od poniedziałku do piątku aż do końca lata potrwa głosowanie na Złoty Przebój wakacji na zloteprzeboje.pl. 29 czerwca ruszy także konkurs "Wakacyjna paczka", w którym do wygrania będą głośnik bezprzewodowy, koszulki Radia Złote Przeboje i zestawy radiowych gadżetów. Zabawa będzie rozgrywana na antenie przez całe wakacje od poniedziałku do piątku.

Oprócz tego Radio Złote Przeboje zaprosi słuchaczy na wyjątkowe koncerty zespołów Varius Manx, De Mono i Ira oraz Patrycji Markowskiej i Urszuli. Bilety na limitowane wydarzenia będzie można zdobyć na antenie stacji.

Wakacyjne propozycje rozgłośni wspiera promocja na antenie Radia Złote Przeboje, na zloteprzeboje.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764