logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z marketingiem: Warsztaty More Bananas

  PR 12.06.2019, przeczytano 1020 razy

Krakowska agencja More Bananas startuje z wakacyjnymi warsztatami z zakresu marketingu. W ramach cyklicznych spotkań prowadzonych pod hasłem: #KarmimyWiedzą, odbędzie się osiem szkoleń poświęconych m.in. social media, content marketingowi i działaniom PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-marketingiem%3A-warsztaty-more-bananas,382854,artykul.html

Przez cały lipiec i sierpień w siedzibie More Bananas na krakowskich Bronowicach będą odbywać się Bananowe Warsztaty #KarmimyWiedzą. Poprowadzą je specjaliści z agencji, którzy na co dzień zajmują się współpracą z klientem w zakresie działań marketingowych (social media, content, influencer marketing). W gronie szkoleniowców znaleźli się m.in. dyrektor kreatywna Anna Ledwoń-Blacha i social media manager Karolina Kumor.

Warsztaty są skierowane do osób, które interesują się branżą marketingową, chcą w niej pracować lub już działają na rynku, ale chętnie usystematyzują wiedzę. Na warsztaty można zapisać się TUTAJ. Liczba miejsc jest ograniczona. Koszt warsztatu to 61,50 zł brutto. Szczegółowe informacje o warsztatach są dostępne na fanpage’u More Bananas.

Kalendarz warsztatów:

  • 3 lipca - Facebook
  • 10 lipca - Facebook ADS
  • 17 lipca - Copywriting
  • 24 lipca - Content
  • 31 lipca - Instagram
  • 7 sierpnia - Influencer marketing
  • 21 sierpnia - PR
  • 28 sierpnia - LinkedIn

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764