logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z marketingiem: Warsztaty More Bananas

  PR 12.06.2019, przeczytano 1023 razy

Krakowska agencja More Bananas startuje z wakacyjnymi warsztatami z zakresu marketingu. W ramach cyklicznych spotkań prowadzonych pod hasłem: #KarmimyWiedzą, odbędzie się osiem szkoleń poświęconych m.in. social media, content marketingowi i działaniom PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-marketingiem%3A-warsztaty-more-bananas,382854,artykul.html

Przez cały lipiec i sierpień w siedzibie More Bananas na krakowskich Bronowicach będą odbywać się Bananowe Warsztaty #KarmimyWiedzą. Poprowadzą je specjaliści z agencji, którzy na co dzień zajmują się współpracą z klientem w zakresie działań marketingowych (social media, content, influencer marketing). W gronie szkoleniowców znaleźli się m.in. dyrektor kreatywna Anna Ledwoń-Blacha i social media manager Karolina Kumor.

Warsztaty są skierowane do osób, które interesują się branżą marketingową, chcą w niej pracować lub już działają na rynku, ale chętnie usystematyzują wiedzę. Na warsztaty można zapisać się TUTAJ. Liczba miejsc jest ograniczona. Koszt warsztatu to 61,50 zł brutto. Szczegółowe informacje o warsztatach są dostępne na fanpage’u More Bananas.

Kalendarz warsztatów:

  • 3 lipca - Facebook
  • 10 lipca - Facebook ADS
  • 17 lipca - Copywriting
  • 24 lipca - Content
  • 31 lipca - Instagram
  • 7 sierpnia - Influencer marketing
  • 21 sierpnia - PR
  • 28 sierpnia - LinkedIn

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764