logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z PR: PR & marketing sportowy

   02.08.2019, przeczytano 1106 razy
ilustracjastrzałka

W środę 7 sierpnia br. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie marketing sportowy, a case studies przedstawią: PGE Skra Bełchatów, Szkoła Gortata oraz ERP Serwis. Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawczyniami wydarzeń są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Wstęp wolny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-pr%3A-pr-and-marketing-sportowy,383457,artykul.html

Czy wiecie, dlaczego w marketingu sportowym media społecznościowe znajdują się na pozycji defensywnego pomocnika? Jak szukać połączeń między określoną branżą w biznesie a dyscypliną sportową? Dlaczego budowanie rozpoznawalności marki przez sponsoring przynosi lepsze efekty niż inne działania marketingowe? Na te i inne pytania usłyszycie odpowiedź podczas najbliższego spotkania „PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” w ramach cyklu „Wakacje z PR”. O tym jak działać i współpracować z branżą sportową opowiadać będą:

- Tomasz Koprowski PGE Skra Bełchatów - od sześciu lat dyrektor marketingu Klubu Piłki Siatkowej Skra Bełchatów SA. Prelegent licznych konferencji i wykładów dotyczących sportu, biznesu i marketingu. Współzałożyciel grupy na FB „Marketing sportu i media sportowe”, która liczy obecnie ponad 5000 użytkowników. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył studia podyplomowe w SGH w Warszawie na kierunku marketing sportu. Jak podaje jedna z firm monitorujących rynek, PGE Skra Bełchatów jest najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.

- Łukasz Kardynał, właściciel firmy informatycznej ERP Serwis, trzeciej do co wielkości wśród partnerów Comarch w Polsce. ERP Serwis specjalizuje się we wdrożeniach programów Comarch ERP XL i Optima. W roku 2017 zdobyła tytuł Partnera Roku w kategorii „Zaawansowane wdrożenie Comarch BI” oraz wyróżnienie w kategorii „Najskuteczniejsza kampania marketingowa”, w szczególności za współpracę z PGE Skrą Bełchatów. W roku 2018 ERP Serwis zdobyła wyróżnienie w kategorii wdrożeń Comarch Mobile.

- Szymon Nowak, Szkoła Gortata - całe życie związany ze sportem, początkowo jako zawodnik na boiskach siatkarskich, obecnie założyciel i prezes Stowarzyszenia Krótka Piłka. W latach 2011-2014 rzecznik prasowy oraz fundriser w Fundacji JiM. Swoją karierę zawodową kontynuuje w Szkole Marcina Gortata, odpowiadając za marketing sportowy szkoły. Współzałożyciel Szkół Gortata w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. W wolnych chwilach prezenter pogody w TVP 3 Łódź. Ceni sobie pracę z ludźmi i dla ludzi. Z wykształcenia pedagog, terapeuta i PRowiec. Pokaż mu firmę a przygotuje dla niej event lub akcję promocyjną w ciągu 5 cennych minut.

„Wakacje z PR” poświęcone marketingowi sportowemu odbędą się w środę 7 sierpnia 2019r. o godz. 16.00 w Łodzi, w Centrum Kreatywności Fabryka (ul. Tymienieckiego 22G, na terenach ŁSSE). Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli działów: sponsoringu, public relations, promocji, komunikacji społecznej, CSR-u, marketingu, reklamy, brand managementu, agencji marketingowych i PR. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, studio graficzne by nunu, SportMarketing.pl, The Barber Shop, sklepbeznazwy.com.pl. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce, Newspoint oraz Kreatywna.org. Więcej info tutaj: https://www.facebook.com/events/2085693335067113/.

Współpraca środowiska PR i marketingu w Łódzkiem

„Wakacje z PR” to inicjatywa Wiktorii Czarneckiej, właścicielki agencji Sztyblety PR i Agnieszki Burzyńskiej, trenera Public Relations i właścicielki agencji studio PRowokacja, które na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. „Wakacje z PR” to cykl bezpłatnych spotkań o public relations i marketingu. Ich ideą jest dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami z dziedziny PR. Więcej o projekcie i kolejnych spotkaniach na stronie: www.wakacjezpr.pl. Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.

Źródło: studio PRowokacja

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764