logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z PR – bezpłatne spotkania branżowe w Łodzi

  PR 11.07.2019, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka
Wakacje z PR - organizatorki Wiktoria Czarnecka Agnieszka Burzynska

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawcami spotkań są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-pr-%E2%80%93-bezplatne-spotkania-branzowe-w-lodzi,383205,artykul.html

Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. Na każdym z wydarzeń wystąpią doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań będzie dotyczyć innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone będzie media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy. Podczas bezpłatnych spotkań będzie można usłyszeć m.in.:

  • jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?
  • jaką współpracę cenią dziennikarze?
  • jak buduje się wizerunek pracodawcy?
  • jak wygląda współpraca z influencerami?
  • jak łączyć historię i PR?

Pierwsze spotkanie z cyklu „Wakacje z PR” odbędzie się w środę 17. lipca o godz. 16.00 i poświęcone będzie współpracy z blogerami. Podczas „Influencer relations - wszystko czego nie wiesz o współpracy z influencerami a chciałbyś zapytać” prelegentami będą:

  • Czarek Stacewicz - twórca największego vloga o Łodzi Zaznaj Łodzi i prowadzący pierwsze w Polsce Late Night Show w pionie na IGTV;
  • Łukasz Śwituniak - twórca pierwszego w Polsce videobloga regionalnego Łódzkie HiStory. Od 12 lat zajmuje się promocją województwa łódzkiego jako pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego;
  • Marta Markowska - Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Rzecznik Prasowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Odpowiedzialna za budowanie wizerunku ŁKA – nowego przewoźnika kolejowego. Marta Makowska opowie m.in. o obsłudze przejazdu z Warszawy do Łodzi na premierę filmu Andrzeja Wajdy „Powidoki” za którą to akcję promocyjną ŁKA otrzymała nagrodę Złotego Spinacza.

„Wakacje z PR” odbywają się w Łodzi w Centrum Fabryka Kreatywności przy ul. Tymienieckiego 22G, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Termin pierwszego spotkania: 17.07 godz. 16.00 – 18.00. Wstęp wolny. Więcej o wydarzeniu TUTAJ

Współpraca łódzkiego środowiska marketingu i PR

Pomysłodawcami projektu Wakacje z PR są: Wiktoria Czarnecka, właścicielka agencji Sztyblety PR i Agnieszka Burzyńska, trener Public Relations i właścicielka agencji studio PRowokacja. Na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. Wszystkie spotkania „Wakacje z PR” odbywać się będą w Centrum Kreatywności Fabryka na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Łódzkie HiStory, Zaznaj Łodzi, studio graficzne by nunu. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce oraz Kreatywna.org.

Źródło: Wiktoria Czarnecka, Agnieszka Burzyńska

www.wakacjezpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764