logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z PR – bezpłatne spotkania branżowe w Łodzi

  PR 11.07.2019, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka
Wakacje z PR - organizatorki Wiktoria Czarnecka Agnieszka Burzynska

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawcami spotkań są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-pr-%E2%80%93-bezplatne-spotkania-branzowe-w-lodzi,383205,artykul.html

Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. Na każdym z wydarzeń wystąpią doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań będzie dotyczyć innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone będzie media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy. Podczas bezpłatnych spotkań będzie można usłyszeć m.in.:

  • jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?
  • jaką współpracę cenią dziennikarze?
  • jak buduje się wizerunek pracodawcy?
  • jak wygląda współpraca z influencerami?
  • jak łączyć historię i PR?

Pierwsze spotkanie z cyklu „Wakacje z PR” odbędzie się w środę 17. lipca o godz. 16.00 i poświęcone będzie współpracy z blogerami. Podczas „Influencer relations - wszystko czego nie wiesz o współpracy z influencerami a chciałbyś zapytać” prelegentami będą:

  • Czarek Stacewicz - twórca największego vloga o Łodzi Zaznaj Łodzi i prowadzący pierwsze w Polsce Late Night Show w pionie na IGTV;
  • Łukasz Śwituniak - twórca pierwszego w Polsce videobloga regionalnego Łódzkie HiStory. Od 12 lat zajmuje się promocją województwa łódzkiego jako pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego;
  • Marta Markowska - Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Rzecznik Prasowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Odpowiedzialna za budowanie wizerunku ŁKA – nowego przewoźnika kolejowego. Marta Makowska opowie m.in. o obsłudze przejazdu z Warszawy do Łodzi na premierę filmu Andrzeja Wajdy „Powidoki” za którą to akcję promocyjną ŁKA otrzymała nagrodę Złotego Spinacza.

„Wakacje z PR” odbywają się w Łodzi w Centrum Fabryka Kreatywności przy ul. Tymienieckiego 22G, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Termin pierwszego spotkania: 17.07 godz. 16.00 – 18.00. Wstęp wolny. Więcej o wydarzeniu TUTAJ

Współpraca łódzkiego środowiska marketingu i PR

Pomysłodawcami projektu Wakacje z PR są: Wiktoria Czarnecka, właścicielka agencji Sztyblety PR i Agnieszka Burzyńska, trener Public Relations i właścicielka agencji studio PRowokacja. Na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. Wszystkie spotkania „Wakacje z PR” odbywać się będą w Centrum Kreatywności Fabryka na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Łódzkie HiStory, Zaznaj Łodzi, studio graficzne by nunu. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce oraz Kreatywna.org.

Źródło: Wiktoria Czarnecka, Agnieszka Burzyńska

www.wakacjezpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764