logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z PR – bezpłatne spotkania branżowe w Łodzi

  PR 11.07.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka
Wakacje z PR - organizatorki Wiktoria Czarnecka Agnieszka Burzynska

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawcami spotkań są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-pr-%E2%80%93-bezplatne-spotkania-branzowe-w-lodzi,383205,artykul.html

Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. Na każdym z wydarzeń wystąpią doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań będzie dotyczyć innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone będzie media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy. Podczas bezpłatnych spotkań będzie można usłyszeć m.in.:

  • jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?
  • jaką współpracę cenią dziennikarze?
  • jak buduje się wizerunek pracodawcy?
  • jak wygląda współpraca z influencerami?
  • jak łączyć historię i PR?

Pierwsze spotkanie z cyklu „Wakacje z PR” odbędzie się w środę 17. lipca o godz. 16.00 i poświęcone będzie współpracy z blogerami. Podczas „Influencer relations - wszystko czego nie wiesz o współpracy z influencerami a chciałbyś zapytać” prelegentami będą:

  • Czarek Stacewicz - twórca największego vloga o Łodzi Zaznaj Łodzi i prowadzący pierwsze w Polsce Late Night Show w pionie na IGTV;
  • Łukasz Śwituniak - twórca pierwszego w Polsce videobloga regionalnego Łódzkie HiStory. Od 12 lat zajmuje się promocją województwa łódzkiego jako pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego;
  • Marta Markowska - Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej i Rzecznik Prasowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Odpowiedzialna za budowanie wizerunku ŁKA – nowego przewoźnika kolejowego. Marta Makowska opowie m.in. o obsłudze przejazdu z Warszawy do Łodzi na premierę filmu Andrzeja Wajdy „Powidoki” za którą to akcję promocyjną ŁKA otrzymała nagrodę Złotego Spinacza.

„Wakacje z PR” odbywają się w Łodzi w Centrum Fabryka Kreatywności przy ul. Tymienieckiego 22G, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Termin pierwszego spotkania: 17.07 godz. 16.00 – 18.00. Wstęp wolny. Więcej o wydarzeniu TUTAJ

Współpraca łódzkiego środowiska marketingu i PR

Pomysłodawcami projektu Wakacje z PR są: Wiktoria Czarnecka, właścicielka agencji Sztyblety PR i Agnieszka Burzyńska, trener Public Relations i właścicielka agencji studio PRowokacja. Na co dzień pracują z firmami i organizacjami prowadząc ogólnopolskie kampanie public relations, CSR i employer brandingowe. Wszystkie spotkania „Wakacje z PR” odbywać się będą w Centrum Kreatywności Fabryka na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Łódzkie HiStory, Zaznaj Łodzi, studio graficzne by nunu. Patronami medialnymi są: Marketing w Praktyce oraz Kreatywna.org.

Źródło: Wiktoria Czarnecka, Agnieszka Burzyńska

www.wakacjezpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764