logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wakacje.pl ruszają z kampanią reklamową

  PR 20.05.2019, przeczytano 892 razy
ilustracja

Agent turystyczny Wakacje.pl wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wakacje.pl-ruszaja-z-kampania-reklamowa,382511,artykul.html

Wakacje.pl to internetowa platforma sprzedaży wycieczek i sieć blisko 200 salonów stacjonarnych w całej Polsce. Marka agreguje oferty ponad 100 biur podróży, dzięki czemu doskonale zdaje sobie sprawę, że konsumenci często bywają przytłoczeni nadmiarem możliwości wyjazdowych. Polakom potrzeba czytelnych wskazówek, odstręcza ich sprzedażowa nachalność i przeraża perspektywa podjęcia złej decyzji, czyli, mówiąc wprost, wizja nieudanego urlopu.

Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup - przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia insightu o trudności wyboru stały się dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne. „Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów filmów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.

W ramach kampanii powstały także spoty 15-sekundowe, billboardy sponsorskie, reklama radiowa oraz szereg kreacji statycznych, które pojawią siu na nośnikach OOH, POS oraz w internecie.

Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi - czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada Agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl

  • Account manager: Robert Mazur
  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Senior copywriter: Jagoda Janowska
  • Account director: Konrad Helwig
  • Reżyser: Marcin Starzecki
  • DOP: Maciej Ryter
  • Fotograf: Filip Żołyński
  • Lektor: Rafał Mohr
  • Dom produkcyjny: Graffiti Film
  • Postprodukcja: Lunapark

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
Benq RP02 – nowa seria interaktywnych monitorów 4K UHD
BenQ wprowadził na polski rynek serię trzech wielkoformatowych monitorów interaktywnych o rozdzielczości 4K UHD: RP6502, RP7502 i RP8602 o przekątnych ekranu odpowiednio 65, 75 i 86 cali. Monitory wyposażono, w niespotykane dotąd w monitorach, czujniki stężenia dwutlenku węgla (CO2) oraz pyłów PM 2,5 i PM 10. Monitorują one nieprzerwanie stan powietrza i sygnalizują...
Lipton Ice Tea wprowadza do obiegu w Polsce butelki wykonane w 100% z recyklingu

Lipton Ice Tea, lider na rynku herbaty mrożonej w Polsce, wprowadza do obiegu butelki w 100% wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego w całości z recyklingu. W ten sposób marka chce zminimalizować w swoich procesach produkcji wykorzystanie surowca pierwotnego i przejść na model obiegu zamkniętego. Działania te są elementem programu zrównoważonego rozwoju...
Multisport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych
Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764