logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje.pl ruszają z kampanią reklamową

  PR 20.05.2019, przeczytano 773 razy
ilustracja

Agent turystyczny Wakacje.pl wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowiedzi”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje.pl-ruszaja-z-kampania-reklamowa,382511,artykul.html

Wakacje.pl to internetowa platforma sprzedaży wycieczek i sieć blisko 200 salonów stacjonarnych w całej Polsce. Marka agreguje oferty ponad 100 biur podróży, dzięki czemu doskonale zdaje sobie sprawę, że konsumenci często bywają przytłoczeni nadmiarem możliwości wyjazdowych. Polakom potrzeba czytelnych wskazówek, odstręcza ich sprzedażowa nachalność i przeraża perspektywa podjęcia złej decyzji, czyli, mówiąc wprost, wizja nieudanego urlopu.

Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup - przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia insightu o trudności wyboru stały się dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne. „Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów filmów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.

W ramach kampanii powstały także spoty 15-sekundowe, billboardy sponsorskie, reklama radiowa oraz szereg kreacji statycznych, które pojawią siu na nośnikach OOH, POS oraz w internecie.

Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi - czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada Agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl

  • Account manager: Robert Mazur
  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Senior copywriter: Jagoda Janowska
  • Account director: Konrad Helwig
  • Reżyser: Marcin Starzecki
  • DOP: Maciej Ryter
  • Fotograf: Filip Żołyński
  • Lektor: Rafał Mohr
  • Dom produkcyjny: Graffiti Film
  • Postprodukcja: Lunapark

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764