logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjna kampania Tok FM - „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”

  PR 30.06.2021, przeczytano 423 razy
ilustracja

Radio TOK FM chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji - niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjna-kampania-tok-fm---_sluchaj-gdziekolwiek-jestes_,392090,artykul.html

W maju i czerwcu 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” prowadzona była pilotażowa kampania reklamowa Radia TOK FM, zachęcająca wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania audycji w internecie.

Od 1 lipca br. działania promocyjne stacji będą kontynuowane w ogólnopolskiej odsłonie. Dzięki temu TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce i zachęcić ich do włączenia TOK FM w internecie - na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej TOK FM.

Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są - także na urlopie. Wystarczy skorzystać z aplikacji TOK FM lub internetowego radia na stronie tokfm.pl - słuchanie programu na żywo jest bezpłatne dla wszystkich internautów.

Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” będzie można zobaczyć w prasie („Polityka", „Wysokie Obcasy Extra"), w internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów Euronet.

Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania oferty TOK FM Premium, na stronie kampanii „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” zespół stacji zamieści specjalny kod promocyjny. Zapewni on bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do bogatej oferty audycji i podcastów, w tym tych dostępnych wyłącznie w internecie, oraz stacji TOK + Muzyka. Podcastowa biblioteka TOK FM to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce - m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej, łącznie ponad 75 tys. materiałów.

W lipcu br. będzie też obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna TOK FM Premium - wszystkie pakiety TOK FM Premium można będzie kupić ze zniżką 40%

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764