logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjna kampania Tok FM - „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”

  PR 30.06.2021, przeczytano 427 razy
ilustracja

Radio TOK FM chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji - niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjna-kampania-tok-fm---_sluchaj-gdziekolwiek-jestes_,392090,artykul.html

W maju i czerwcu 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” prowadzona była pilotażowa kampania reklamowa Radia TOK FM, zachęcająca wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania audycji w internecie.

Od 1 lipca br. działania promocyjne stacji będą kontynuowane w ogólnopolskiej odsłonie. Dzięki temu TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce i zachęcić ich do włączenia TOK FM w internecie - na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej TOK FM.

Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są - także na urlopie. Wystarczy skorzystać z aplikacji TOK FM lub internetowego radia na stronie tokfm.pl - słuchanie programu na żywo jest bezpłatne dla wszystkich internautów.

Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” będzie można zobaczyć w prasie („Polityka", „Wysokie Obcasy Extra"), w internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów Euronet.

Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania oferty TOK FM Premium, na stronie kampanii „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” zespół stacji zamieści specjalny kod promocyjny. Zapewni on bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do bogatej oferty audycji i podcastów, w tym tych dostępnych wyłącznie w internecie, oraz stacji TOK + Muzyka. Podcastowa biblioteka TOK FM to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce - m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej, łącznie ponad 75 tys. materiałów.

W lipcu br. będzie też obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna TOK FM Premium - wszystkie pakiety TOK FM Premium można będzie kupić ze zniżką 40%

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery stawia na kanały nowej generacji
Przełomowy ruch TVN Warner Bros. Discovery – uruchomienie kanałów nowej generacji – okazał się strzałem w 10. oraz odpowiedzią na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Polski oddział koncernu nie zatrzymuje się i regularnie powiększa swoją ofertę o kolejne. Najnowszy – TVN Pora na show zadebiutuje na rynku już w sobotę...
Hotel Paradise 8: ponad pół miliona widzów finału w TVN7
Ósma edycja Hotelu Paradise dobiegła końca. Finałowy odcinek, wyemitowany we wtorek 14 maja, zgromadził przed telewizorami aż 503 tys. widzów! Reality show zapewnił tym samym stacji pozycję wicelidera pod względem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. Udział w rynku wśród widzów w wieku 20-54 wyniósł 7,8%.
Od 9 maja w środy o godzinie 10:00 i w czwartki o 22:00 zapraszamy Patronów i Słuchaczy do szczególnego przysłuchiwania się audycji „Próbny lot”, w której będziemy „próbować” nowych kandydatów. Zainteresowani, którzy sprawdzą się w roli „lotników” dołączą do redakcji muzycznej Radia Nowy...
Wystartowało RMF Maxx Tomaszów Mazowiecki
W poniedziałek 13 maja zaczęło emisję nowe radio lokalne – RMF MAXX Tomaszów Mazowiecki. Rozgłośnia nadaje na częstotliwości 88,4 FM i słychać ją w mieście oraz okolicach.
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764