logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjna kampania Tok FM - „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”

  PR 30.06.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

Radio TOK FM chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji - niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Słuchaj gdziekolwiek jesteś”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjna-kampania-tok-fm---_sluchaj-gdziekolwiek-jestes_,392090,artykul.html

W maju i czerwcu 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” prowadzona była pilotażowa kampania reklamowa Radia TOK FM, zachęcająca wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania audycji w internecie.

Od 1 lipca br. działania promocyjne stacji będą kontynuowane w ogólnopolskiej odsłonie. Dzięki temu TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce i zachęcić ich do włączenia TOK FM w internecie - na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej TOK FM.

Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są - także na urlopie. Wystarczy skorzystać z aplikacji TOK FM lub internetowego radia na stronie tokfm.pl - słuchanie programu na żywo jest bezpłatne dla wszystkich internautów.

Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” będzie można zobaczyć w prasie („Polityka", „Wysokie Obcasy Extra"), w internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów Euronet.

Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania oferty TOK FM Premium, na stronie kampanii „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” zespół stacji zamieści specjalny kod promocyjny. Zapewni on bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do bogatej oferty audycji i podcastów, w tym tych dostępnych wyłącznie w internecie, oraz stacji TOK + Muzyka. Podcastowa biblioteka TOK FM to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce - m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej, łącznie ponad 75 tys. materiałów.

W lipcu br. będzie też obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna TOK FM Premium - wszystkie pakiety TOK FM Premium można będzie kupić ze zniżką 40%

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764