logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne kampanie POS In – Store Media Polska dla Carrefour

  PR 12.09.2019, przeczytano 604 razy
strzałkistrzałka
Wakacyjne kampanie POS In – Store Media Polska dla Carrefour ZOBACZ ILUSTRACJE

LEDy  są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi Klienci wyraźnie postawili na LEDy. -mówi Bartosz Domaradzki  z in- Store Media Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-kampanie-pos-in-%E2%80%93-store-media-polska-dla-carrefour,383947,artykul.html

Grupa in-Store Media regularnie realizuje kampanie dla wszystkich wiodących producentów FMCG działających na polskim rynku, stale wprowadzając innowacje w zakresie komunikacji POS w sieciach.  Jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. W roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Zapraszamy do obejrzenia wybranych przykładów ciekawych realizacji LED, które przeprowadziła w okresie czerwiec – sierpień 2019 w sieci Carrefour w całej Polsce wraz z komentarzami Klientów oraz in – Store Media Polska:

Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland:

- Podążając za trendami rynkowymi firma PepsiCo jako światowy lider w obszarze produktów spożywczych, ma świadomość wagi budowania impulsów zakupowych w sklepach poprzez nowe doświadczenia jakimi są niestandardowe nośniki wykorzystujące elementy świetlne. Na przykładzie największej aktywacji snackowej - Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób  przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek.

Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International:

- Z naszą kampanią wystartowaliśmy w sierpniu br. i przez najbliższe kilka miesięcy będziemy wspierać kluczowe marki w kategoriach Tabliczek czekoladowych oraz ciastek. Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości.

Agnieszka Janik, Trade Marketing Manager Velvet Care:

- W czerwcu wprowadziliśmy na rynek wyjątkowy produkt stworzony z myślą o kobietach - nawilżany papier toaletowy Velvet INTIMA 2w1. Myśląc o sposobie komunikacji w sklepach, zależało nam na niestandardowym i zaskakującym dla funkcjonalnej kategorii wyróżnieniu produktu przy półce. Miało ono zaskoczyć klientów, wywołać impuls do zakupu i wypróbowania nowości. Pomysł okazał się absolutnym hitem, którego miarą są wyniki sprzedażowe Velvet Intima w sieci. W ciągu dwóch miesięcy trwania kampanii zakupy niemal zrównały się z podstawowym wariantem papieru nawilżanego Velvet, a marka zyskała nowe użytkowniczki.

Źródło: Grupa in-Store Media

Galeria: Kampania POS: in-Store Media dla Carrefour

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764