logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne kampanie POS In – Store Media Polska dla Carrefour

  PR 12.09.2019, przeczytano 2228 razy

LEDy  są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi Klienci wyraźnie postawili na LEDy. -mówi Bartosz Domaradzki  z in- Store Media Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-kampanie-pos-in-%E2%80%93-store-media-polska-dla-carrefour,383947,artykul.html

Grupa in-Store Media regularnie realizuje kampanie dla wszystkich wiodących producentów FMCG działających na polskim rynku, stale wprowadzając innowacje w zakresie komunikacji POS w sieciach.  Jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. W roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Zapraszamy do obejrzenia wybranych przykładów ciekawych realizacji LED, które przeprowadziła w okresie czerwiec – sierpień 2019 w sieci Carrefour w całej Polsce wraz z komentarzami Klientów oraz in – Store Media Polska:

Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland:

- Podążając za trendami rynkowymi firma PepsiCo jako światowy lider w obszarze produktów spożywczych, ma świadomość wagi budowania impulsów zakupowych w sklepach poprzez nowe doświadczenia jakimi są niestandardowe nośniki wykorzystujące elementy świetlne. Na przykładzie największej aktywacji snackowej - Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób  przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek.

Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International:

- Z naszą kampanią wystartowaliśmy w sierpniu br. i przez najbliższe kilka miesięcy będziemy wspierać kluczowe marki w kategoriach Tabliczek czekoladowych oraz ciastek. Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości.

Agnieszka Janik, Trade Marketing Manager Velvet Care:

- W czerwcu wprowadziliśmy na rynek wyjątkowy produkt stworzony z myślą o kobietach - nawilżany papier toaletowy Velvet INTIMA 2w1. Myśląc o sposobie komunikacji w sklepach, zależało nam na niestandardowym i zaskakującym dla funkcjonalnej kategorii wyróżnieniu produktu przy półce. Miało ono zaskoczyć klientów, wywołać impuls do zakupu i wypróbowania nowości. Pomysł okazał się absolutnym hitem, którego miarą są wyniki sprzedażowe Velvet Intima w sieci. W ciągu dwóch miesięcy trwania kampanii zakupy niemal zrównały się z podstawowym wariantem papieru nawilżanego Velvet, a marka zyskała nowe użytkowniczki.

Źródło: Grupa in-Store Media

Galeria: Kampania POS: in-Store Media dla Carrefour

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764