logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne kino pod gwiazdami z projektorem Epson

  PR 20.06.2017, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Hamulec Bezpieczeństwa i firma Epson zapraszają w letnich miesiącach mieszkańców i gości Trójmiasta na dwa plenerowe cykle filmowe. Filmy wyświetlane będą co tydzień przez całe wakacje, a sercem plenerowego kina będzie projektor 3LCD Epson EB-Z8050W


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-kino-pod-gwiazdami-z-projektorem-epson,32849,artykul.html

Spędzanie tegorocznego lata w Trójmieście i okolicach jest okazją do udziału w seansach filmowych „pod chmurką”, w ramach jednego z dwóch cykli kinowych organizowanych przez Stowarzyszenie Kulturalne Hamulec Bezpieczeństwa.

I tak w sześć kolejnych wakacyjnych wtorków, od 4 lipca począwszy, na scenie letniej plaży Gdynia Orłowo (wejście nr 17) będzie miejscem pokazów najciekawszych filmów kina światowego ubiegłych lat. Obrazy takie jak np. „Nienasyceni”, „Ja. Daniel Blake” czy „Moonlight” i inne, które wyświetlane będą o 21:30 pod gwiazdami gdyńskiego nieba, były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Cannes, San Sebastian czy Wenecji. Dodatkowo przed wybranymi projekcjami zostanie wyświetlany 15-20 min. blok filmów i animacji znanych z polskich i europejskich festiwali filmów krótkiego metrażu.

Z kolei już w najbliższą sobotę, 24 czerwca, na dachu Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego zostanie zaprezentowany nakręcony w Detroit film „Tylko Kochankowie Przeżyją”. Będzie to pierwsza projekcja z prezentowanego co tydzień cyklu „Kino na Szekspirowskim”, obejmującego filmy inspirowane metropoliami i ich atmosferą.

Tym, co łączy obie inicjatywy, jest patronat Epson w partnerstwie z firmą Eurotrend. Partnerzy zapewniają przedsięwzięciu najwyższej klasy zaplecze technologicznego w postaci projektora instalacyjnego technologii 3LCD – Epson EB-Z8050W. Olbrzymia moc projektora (rzędu 7 tys. lumenów zarówno dla światła barwnego i białego), w połączeniu z rozdzielczością WUXGA gwarantuje realizm wyświetlanych kadrów i uzyskanie jakości znanej z sal kinowych w plenerze.

- Cieszymy się z tego, że już po raz drugi bierzemy udział w jednym z najciekawszych przedsięwzięć kulturalnych wakacji nad Bałtykiem. Repertuar kina pod gołym niebem, w każdej z jego odsłon stawia wysoko poprzeczkę zarówno pod względem artystycznym, ale też zaplecza technologicznego, które musi sprostać wyzwaniom projekcji plenerowej z zachowaniem wiernego odwzorowania barw, świateł czy kontrastów – mówi Andrzej Bieniek, Business Account Manager w Epson Europe – Dostarczony przez nas projektor instalacyjny EB-Z8050W spełnia pod każdym względem te wysokie wymagania. Podczas spotkań z X muzą pod otwartym niebem, technologia 3LCD, na której jest oparty, sprawdza się równie dobrze jak w tradycyjnym kinie.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764