logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne nowości w ramówce Radia Tok FM

  PR 01.07.2022, przeczytano 231 razy

Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie ulegnie godzina emitowania audycji „TOK360”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-nowosci-w-ramowce-radia-tok-fm,396471,artykul.html

Audycja „Przewodnik o podróżach” autorstwa Piotra Balazsa pojawi się na antenie Radia TOK FM w wakacyjne poniedziałki po godz. 19:23. Prowadzący zainspiruje słuchaczy do niebanalnych wycieczek, zejścia z utartego szlaku i odkrycia nowych atrakcji turystycznych.

Na audycję „Przewodnik o kuchni” stacja zaprosi w poniedziałki po godz. 19:30. Jej prowadząca Paulina Nawrocka przedstawi słuchaczom Radia TOK FM felietony o jedzeniu, kuchni i kulturze, bo za każdym daniem kryje się opowieść, a historia smaku wpisana jest w historię ludzkości.

Na antenie Radia TOK FM w lipcu i sierpniu pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”. Specjalnej audycji sportowej będzie można wysłuchać od poniedziałku do piątku po godz. 19:00.  

W czasie wakacji zmieni się także czas nadawania programu podsumowującego dzień - „TOK360”, który będzie pojawiał się na antenie w godz. 18:00-19:00.

Zmiany ramówkowe dotyczą programu stacji w eterze. Subskrybenci dostępu TOK FM Premium nadal mogą słuchać wszystkich audycji Radia TOK FM w formie podcastów na tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej - bez reklam, w dowolnej kolejności, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764