logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne nowości w ramówce Radia Tok FM

  PR 01.07.2022, przeczytano 373 razy

Już od najbliższego poniedziałku, 4 lipca br. w ramówce Radia TOK FM znajdą się dwa nowe programy. Audycje „Przewodnik o podróżach” oraz „Przewodnik o kuchni” to nowe, letnie propozycje dla słuchaczy stacji. W czasie wakacji na antenie Radia TOK FM pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”, a zmianie ulegnie godzina emitowania audycji „TOK360”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-nowosci-w-ramowce-radia-tok-fm,396471,artykul.html

Audycja „Przewodnik o podróżach” autorstwa Piotra Balazsa pojawi się na antenie Radia TOK FM w wakacyjne poniedziałki po godz. 19:23. Prowadzący zainspiruje słuchaczy do niebanalnych wycieczek, zejścia z utartego szlaku i odkrycia nowych atrakcji turystycznych.

Na audycję „Przewodnik o kuchni” stacja zaprosi w poniedziałki po godz. 19:30. Jej prowadząca Paulina Nawrocka przedstawi słuchaczom Radia TOK FM felietony o jedzeniu, kuchni i kulturze, bo za każdym daniem kryje się opowieść, a historia smaku wpisana jest w historię ludzkości.

Na antenie Radia TOK FM w lipcu i sierpniu pojawi się również dodatkowe wydanie programu „Jeszcze Więcej Sportu”. Specjalnej audycji sportowej będzie można wysłuchać od poniedziałku do piątku po godz. 19:00.  

W czasie wakacji zmieni się także czas nadawania programu podsumowującego dzień - „TOK360”, który będzie pojawiał się na antenie w godz. 18:00-19:00.

Zmiany ramówkowe dotyczą programu stacji w eterze. Subskrybenci dostępu TOK FM Premium nadal mogą słuchać wszystkich audycji Radia TOK FM w formie podcastów na tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej - bez reklam, w dowolnej kolejności, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764