logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjne zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2021

  PR 08.09.2021, przeczytano 692 razy
ilustracja

Szybkie samochody i polska wieś bawiąca się w rytm coveru “Coco Jumbo” zespołu Mr. President królowały w czerwcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Majowe déjà vu? Spokojnie, pojawiły się też nowości. Wśród nich H2Owoc i Okresowa Koalicja Biedronki. Czerwcowe podsumowanie najchętniej oglądanych reklam na YouTube zamyka najnowszy spot reklamowy Play z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Lipiec zaskoczył nas zamiłowaniem do zdrowego odżywiania i dawno zapomnianych hitów. Popularność zyskał nie tylko najnowszy Happy Meal od McDonald’s w zestawie z marchewką, lecz również Kiełbasa Śląska prosto z Biedronki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjne-zestawienie-youtube-ads-leaderboard-2021,392911,artykul.html

Każdy, kto pamięta przedwakacyjne zestawienie YouTube Ads Leaderboard nie będzie z pewnością zaskoczony, że czerwcowym numerem jeden wciąż pozostają kurki nioski. Czy to zamiłowanie do polskiej wsi, makaronów czy też zabawny cover hitu z lat 90. przyciągnął uwagę Polaków? Jedno jest pewne  -  reklama Lubella Koko Jambo, przygotowana przez agencję kreatywną Feeders, to prawdziwy sukces. Za zakup mediów odpowiadała agencja mediowa Starcom.

Na drugim miejscu uplasowała się znana nam już reklama Tymbarku H2Owoc - owocowej wody w nowoczesnym wydaniu, bez dodatku cukru. Nie mamy wątpliwości, że to właśnie reklamowa piosenka Tymbarku utrzymana w świeżym, letnim klimacie uwiodła widzów - wystarczy spojrzeć na ich komentarze pod filmem. Za zakup mediów odpowiadała agencja Starcom.

Idealna Škoda to marzenie niejednego kierowcy. Nic dziwnego, że producenci reklamy Nowa ŠKODA OCTAVIA. Ta idealna, zdecydowali się na podkład muzyczny w postaci piosenki Dream zespołu The Cranberries. Zachowany w niezwykle rodzinnym klimacie spot pokazuje to, co naprawdę ważne - wspólne przeżywanie emocji. Media zostały zakupione przez  PHD Media Direction.

Czwarte miejsce zajęła reklama Okresowej Koalicji we współpracy z Biedronką - Razem zacznijmy Okres Zmian! Za zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker. Spot zwraca uwagę na problem,
z którym boryka się wiele kobiet, a mianowicie z brakiem dostępu do środków higienicznych, takich jak tampony czy podpaski. Reklama promuje program, dzięki któremu kobiety mogą nieść pomoc innym i pomóc w zwalczaniu ubóstwa menstruacyjnego.  

Piąte i ostatnie miejsce czerwcowego zestawienia, zajęła reklama sieci komórkowej Play. W najnowszym wideo Wybierz nawet 150 GB w najtańszym abonamencie 5G na rynku od 25 zł/mies.! | Samsung Galaxy S20 FE 5G, możemy zobaczyć gościnnie Kubę Wojewódzkiego. Zakup mediów został zrealizowany przez agencję Mediacom.

A jak zmienił się układ sił w kolejnym miesiącu? Zwycięzcą lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest bez dwóch zdań reklama Łowicz Więcej Warzyw, wyprodukowana przez Agencję 2012 we współpracy z domem mediowym Starcom. Czy powodem tak wysokiej pozycji jest przekaz reklamy, skłaniającej do spożywania większej ilości warzyw? A może chodzi o wszystkim nam znaną piosenkę Everybody zespołu Backstreet Boys, w nowej, “łowiczowej” wersji? Jedno jest pewne: polska wieś, rodzinne klimaty i  hity z lat 90. są podczas tych wakacji w cenie.

Kosmiczną rozrywkę zapewniła nam reklama  sieci McDonald’s Happy Meal - Kosmiczny Mecz: Nowa Era, która uplasowała się na drugim miejscu przeglądu. Również tym razem starano się nawiązać do trendu zdrowego odżywiania, reklamując Happy Meal w zestawie z marchewką. Głównym przedmiotem zainteresowania okazały się jednak figurki bohaterów najnowszego filmu Malcolma D. Lee: Space Jam. Za zakup mediów odpowiadała agencja OMD.

Podium zamyka reklama agencji Brasil, o dość długiej nazwie REKLAMA: OC+NNW LINK4 NR 1 W RANKINGU. Jeżeli czujecie przesyt hitami z lat 90., robiących za tło do tegorocznych reklam, dobrze trafiliście! LINK4 zmieniło kierunek inspiracji i… zaskoczyło nas niezwykle popularnym podkładem muzycznym z początku lat dwutysięcznych. Kto z nas nie pamięta kultowego “numa numa jej”? To piosenka Dragostea din tei mołdawskiego zespołu O-Zone. Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More

W lipcowym zestawieniu nie zabrakło reklamy Play. W tym miesiącu, agencja Grandes Kochonos zaskoczyła nas spotem W Play najtańsza oferta na rynku! | Internet Stacjonarny z telewizją już od 30 zł/mies. W obsadzie znalazły się dobrze znane nazwiska:Kuba Wojewódzki oraz Barbara Kurdej-Szatan. Standardowo za zakup mediów odpowiadała agencja Mediacom.

Lipcowe podsumowanie zamyka klip Kiełbasa śląska Morliny & PEPSI taniej! | Grilluj z Biedronką, zyskując uznanie widzów. Chociaż w reklamie Biedronki nie wykorzystano podkładu muzycznego z lat 90., to rodzinny klimat został zachowany. Trzeba przyznać, że agencja Duda wykonała kawał dobrej roboty - nie wiadomo co kusi bardziej - koncepcja codziennego dnia grilla czy rodzinny czteropak napoju Pepsi. Media kupiła agencja Wavemaker.

Źródło: YouTube Polska

www.youtube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764