logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjny cykl Wirtualnej Polski – Jedziemywpolskę

  PR 13.07.2021, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Czwarta edycja cyklu „JedziemyWPolskę” startuje 13 lipca i potrwa do końca wakacji. W tym roku reporterzy WP odwiedzą popularne wakacyjne miejscowości zlokalizowane m.in. wzdłuż Wybrzeża i w Bieszczadach, sprawdzając, co zmieniło się w turystyce po pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjny-cykl-wirtualnej-polski-%E2%80%93-jedziemywpolske,392264,artykul.html

Tegoroczne wakacje to wyjątkowy i najbardziej wyczekiwany czas od dawna. W cyklu „JedziemyWPolskę” zespół WP potowarzyszy Polakom w ich wypoczynku i pokaże sposoby spędzania urlopu w różnych miejscach. Głównym celem jest Wybrzeże - szczególnie popularny letni kierunek. W serii materiałów poruszone zostaną tematy takie jak wpływ pandemii COVID-19 na turystykę, nowe trendy w sposobach wypoczynku, kontrasty w wyjazdach w wersji premium i tych niskobudżetowych oraz wiele innych.

– Chcemy być jak najbliżej Polaków i nie tylko pokazywać różne oblicza ich wakacyjnego odpoczynku, ale też stać się częścią tego, czego doświadczają. Dlatego nie relacjonujemy tych wakacji "zza biurka", tylko jedziemy w kilkanaście różnych miejsc, by sprawdzić i przekonać się, jak to wygląda. Pokażemy zarówno beztroski wypoczynek w kurortach nad Bałtykiem, jak i np. wakacje osób, które ten czas muszą przeznaczyć na rekonwalescencję po pandemii czy pracę zarobkową - bo to jedyny moment, kiedy mogą "odkuć się" po ostatnim roku – mówi Aneta Bańkowska, wydawczyni strony głównej WP
i koordynatorka akcji.

W ramach cyklu materiały przygotuje kilkunastoosobowy zespół operatorów, fotografów oraz reporterów, m.in. Natalia Kurpiewska, Klaudiusz Michalec, Monika Sikorska, Tomasz Molga, Mateusz Madejski, Sebastian Łupak, Katarzyna Pawlicka, Patrycja Ceglińska-Włodarczyk, Anna Śmigulec, Kuba Jankowski.  Reporterzy są dziennikarzami m.in. zespołu Wiadomości, Turystyki, Kultury, Magazynu WP czy money.pl.

Zeszłoroczna edycja „JedziemyWPolskę” przygotowana była z perspektywy turystycznego kampera, który na potrzeby akcji zamienił się w mobilny newsroom. Dziennikarze zaprezentowali swoją pracę od kuchni i pokazali proces powstawania materiałów w trasie. Kamper odwiedził wtedy m.in. Biebrzański oraz Białowieski Park Narodowy, Sokołów Podlaski, Górę Grabarkę, Kruszyniany, Terespol, Janów Podlaski, Radzyń Podlaski i Gredele. W każdym miejscu rozmawiano z mieszkańcami, aktywistami, lokalnymi dziennikarzami i władzami.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764