logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjny konkurs marki Humana w sieci Rossmann

  PR 29.08.2022, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem “Naturalna sprawa: piach i woda to super zabawa” marka Humana we współpracy z drogerią Rossmann uruchomiła wakacyjny konkurs. Za jego kompleksową realizację odpowiada agencja Kalicińscy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjny-konkurs-marki-humana-w-sieci-rossmann,397034,artykul.html

Marka Humana od lat troszczy się o komfort rodziców i maluszków. W jej portfolio znajdują się między innymi mleka modyfikowane, słoiczki, kaszki, herbatki, deserki czy suplementy wspomagające laktację. W wakacyjnej akcji pod hasłem “Naturalna sprawa: piach i woda to super zabawa” marka Humana zachęca do rozwoju wyobraźni i sensoryki u dzieci.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić produkty marki Humana w sieci Rossmann za min. 20 zł, zarejestrować paragon i odpowiedzieć na pytanie „jak piasek i woda mogą wspierać naturalną ścieżkę rozwoju Twojego dziecka”.

Na uczestników aktywacji czeka 1100 wielofunkcyjnych zabawek pobudzających wyobraźnię oraz wspierających rozwój sensoryczny i motoryczny malucha. Akcja trwa do 31 sierpnia.

Agencja Kalicińscy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, strategię oraz obsługę konkursu.

Źródło: Kalicińscy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764