logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjny wzrost Stowarzyszenia Agencji Public Relations

  PR 31.08.2021, przeczytano 499 razy

Koniec wakacji przyniósł zakończenie procedur przyjęcia do Stowarzyszenia Agencji Public Relations kolejnych dwóch nowych firm członkowskich – BeyondPR z Warszawy i Wordsmith PR z Olsztyna. Tym samym SAPR tworzy już 34 agencje PR z całej Polski. Mimo czasu wakacyjnego w Stowarzyszeniu trwały też intensywne prace nad rozpoczętymi wiosną projektami, które mają wzmacniać profesjonalizm i integrację branży PR w Polsce. M.in. pracuje jury nowego Konkursu PR Wings, którego wyniki zostaną ogłoszone 16 września, po drugiej edycji Szkoły SAPR, szykowana jest trzecia - jesienna, na ukończeniu są prace redakcyjne nad nową książką poradnikową dla klientów agencji PR. Dla nowych agencji w SAPR jest zatem wiele obszarów do aktywności, jak i wzmacniania kompetencji pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjny-wzrost-stowarzyszenia-agencji-public-relations,392814,artykul.html

- To znakomicie, że mapa członkowska SAPR powiększyła się o kolejne miasto – Olsztyn, gdzie działa agencja Wordsmith PR. Za sprawą BeyondPR wzmocnione też zostało grono agencji ze stolicy, gdzie – jak wynika z raportu Exacto, innej agencji członkowskiej SAPR – jest najsilniejszy ośrodek rynku PR w Polsce. Nam w SAPR zależy bardzo, by nasza organizacja była platformą komunikacji i aktywności ośrodków lokalnych. Obecnie proporcja agencji spoza Warszawy w SAPR to ponad 40%, i jest to znacznie większy odsetek, niż dla kształtu całego polskiego rynku wynikającego z badań Exacto. Oznacza to, że ciężar aktywności środowiska usług PR coraz bardziej rozchodzi się ze stolicy na cały kraj. I dzieje się to właśnie w SAPR szeroko otwartego na agencje, które szukały dla siebie takiej platformy działania na rzecz swojego rynku i całego środowiska  – powiedziała Karolina Borkowska-Bylicka z Zarządu SAPR i dodała: - Obie agencje pokazują też jak znaczącą rolę w branży usług PR odgrywają kobiety, niezależnie od tego, w której części kraju świadczą swe profesjonalne usługi PR. To też warte podkreślenia jak my, dziewczyny, świetnie znajdujemy się w branży komunikacyjnej.

Nowoprzyjęta do SAPR firma BeyondPR to warszawska agencja komunikacji założona w 2015 roku. Tworzą ją specjalistki PR z wieloletnim doświadczeniem zawodowym oraz znajomością rynku PR i świadczące usługi dla firm z zakresu media relations, social media, marketingu internetowego, szkoleń oraz eventów. Główną domeną działalności agencji jest branża nieruchomości. Kobiecy zespół BeyondPR zajmuje się m.in. komunikacją projektów inwestycyjnych, w tym szczególnie wymagających komunikacyjnie przedsięwzięć rewitalizacyjnych jak Fabryka Norblina w Warszawie, czy Fuzja w Łodzi. Agencja realizuje też projekty dla sektora HR oraz produktowego, handlowego i e-commerce.

- Dostrzegamy prężne działania SAPR mające na celu stałe podwyższanie standardów w działalności komunikacyjnej. Członkostwo w stowarzyszeniu to dla nas przywilej współdziałania w gronie profesjonalistów, których w branży PR wyróżnia wysoka jakość świadczonych usług. Daje nam także dostęp do narzędzi, dzięki którym nasz zespół będzie się rozwijał i tym samym podnosił konkurencyjność agencji na rynku usług komunikacyjnych – powiedziała Lidia Piekarska-Juszczyk, założycielka agencji i prezes zarządu Beyond PR.

Druga z nowoprzyjętych agencji Wordsmith PR wkrótce obchodzić będzie dziesięciolecie istnienia. Powstała w 2012 roku była pierwszą agencją PR w Olsztynie.  Pierwszy klient też pochodził z regionu, ale przez lata dołączyły do niego inne firmy z całej Polski. Także te o zasięgu międzynarodowym. W 100% kobiecy zespół specjalizuje się w tworzeniu komunikacji przede wszystkim dla klientów z branży przemysłowej i wnętrzarskiej. Oprócz strategicznej komunikacji agencja realizuje liczne projekty budowania relacji - offline i online - oraz organizacji eventów.

- Działamy poza stolicą i dziś to już nie ogranicza, dlatego chcemy bliżej współpracować z innymi firmami z branży usług PR. Do tej pory samodzielnie edukowałyśmy o komunikacji nie tylko naszych klientów, bo na otwarte spotkania z ekspertami mógł przyjść każdy zainteresowany. Gdy coraz więcej osób i firm dostrzega rolę komunikacji i chce ją kreować, ważne jest promowanie wspólnie wypracowanych standardów. Chcemy właśnie z SAPR budować dobry klimat do rozwoju biznesu – zarówno stowarzyszonych agencji, jak i marek, które strategicznie wspieramy – powiedziała Karolina Kazuła, PR & Business Partner w Wordsmith PR.

SAPR powstało 20 października 2020 r. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764