logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacyjny zwrot pieniędzy przy zakupie sprzętu Olympus

  PR 05.07.2016, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

W ramach promocji cashback przygotowanej przez firmę OLYMPUS między 1 lipca, a 15 sierpnia 2016 r. kupując w wybranych sklepach aparat OM-D lub obiektyw M.ZUIKO można będzie uzyskać zwrot w wysokości nawet 1100 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacyjny-zwrot-pieniedzy-przy-zakupie-sprzetu-olympus,29204,artykul.html

Dokądkolwiek wybierasz się tego lata, weź ze sobą lekkie i kompaktowe aparaty OM-D oraz obiektywy M.ZUIKO. Promocja „WEŹ NA WAKACJE” to znakomita oferta dla użytkowników, którzy chcą rozbudować swój fotograficzny arsenał i poszerzyć swoje twórcze możliwości. Aparaty i obiektywy OLYMPUS zostały tak zaprojektowane, aby sprostać oczekiwaniom zarówno profesjonalnych fotografów, jak i zaawansowanych fotoamatorów. Produkty OLYMPUS powstały dzięki bezkompromisowemu dążeniu do precyzji i najwyższej jakości zdjęć. Lekki, kompaktowy design daje dużo więcej możliwości, zapewniając jednocześnie najwyższą jakość optyczną.

Między 1 lipca 2016 r., a 15 sierpnia 2016 r. kup w wybranych sklepach dowolne produkty objęte ofertą i najpóźniej do 31 sierpnia 2016 r. wypełnij formularz na stronie http://partner.olympus.pl/cashback/

Produkty objęte ofertą


Zestawy:

  • OM-D E-M1 + M.ZUIKO DIGITAL ED 12-40 mm 1:2.8 PRO - zwrot 400 zł
  • OM-D E-M5 Mark II we wszystkich zestawach handlowych z obiektywami - zwrot 400 zł
  • OM-D E-M10 Mark II we wszystkich zestawach handlowych z obiektywami - zwrot 200 zł


Obiektywy:

  • M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150 mm 1:2.8 PRO - zwrot 700 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 7-14 mm 1:2.8 PRO - zwrot 500 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 8 mm 1:1.8 FISHEYE PRO - zwrot 400 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 75 mm 1:1.8 - zwrot 400 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 12-40 mm 1:2.8 PRO - zwrot 400 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 12 mm 1:2.0 - zwrot 350 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 9-18 mm 1:4.0-5.6 - zwrot 300 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm 1:4.0-5.6 - zwrot 300 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL 17 mm 1:1.8 - zwrot 200 zł
  • ZUIKO DIGITAL 25 mm 1:1.8 - zwrot 200 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 60 mm 1:2.8 MACRO - zwrot 200 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL ED 75-300 mm 1:4.8-6.7 II - zwrot 200 zł
  • M.ZUIKO DIGITAL 45 mm 1:1.8 - zwrot 100 zł


Sklepy objęte ofertą:

AbFoto.pl, Beiks.pl, Cyfrowe.pl, Digital24.pl, Euromega.pl, Euro.com.pl, FotoPlus.pl, Fotoaparaciki.pl, Fotoforma.pl, Fotojoker.pl, Fotonia.pl, Fotopanorama.pl, Fotopoker.pl, Notopstryk.pl, Fotostrada.pl, Fotozakupy.pl, Komputronik.pl, MediaExpert.pl, MediaMarkt.pl, Sklepbeznazwy.com.pl, Proclub.pl, Fotorimex.pl, Saturn.pl

Źródło: Olympus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764