logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynki z T-mobile na digitalowych nośnikach AMS

  PR 08.02.2022, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" zakochani w czasie rzeczywistym będą publikować wyznania miłosne na nośnikach AMS - Digital Cityscreen w czterech miastach Polski - Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynki-z-t-mobile-na-digitalowych-nosnikach-ams,394692,artykul.html

Od 8 lutego br. na specjalnym landing page'u akcji - terazmilosc.ams.com.pl zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego na nośnikach Digital Cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.

— Dzięki możliwościom Digital Out-of-Home kampanie reklamowe w tętniącym życiem mieście zyskują elastyczność znaną z reklamy online. Możemy dostosować komunikat do warunków na drodze, pory dnia, pogody czy okoliczności — mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. — W walentynkowej akcji T-Mobile wykorzystujemy real-time marketing i angażujemy kontentem w najlepszych punktach miasta — dodaje.

— Chcieliśmy, by walentynki z T-Mobile w tym roku były wyjątkowe. Rekomendowaliśmy rozwiązanie elastyczne, które w jak największym stopniu zaangażuje ludzi i pokaże ich emocje. Kanał Digital OOH w walentynkowej akcji T-Mobile #terazmaznaczenie – to spójny przekaz i niestandardowa forma — dodaje Marcin Śmiechowicz, Director z Mindshare Poland.

Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R.

— Dobra kreacja i odpowiedni dobór kanałów reklamowych to recepta na stworzenie synergii w działaniu. Tworząc key visual projektu wzięliśmy pod uwagę nie tylko jego aspekt artystyczny, spójność graficzną z głównym key visualem kampanii, za który odpowiada agencja DDB Warszawa, ale również dostosowaliśmy go do publikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja dzięki temu przyciąga uwagę i angażuje odbiorców — dodaje Michał Brzeczkowski, Group Account Manager z VMLY&R.

Akcja potrwa od 8 do 14 lutego. Zgłoszenia można wysyłać już od 8 lutego.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4200 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 42 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764