"A może się spotkamy?" – pod takim hasłem Douglas rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MODEL – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Szefem artystycznym przedsięwzięcia został Marcin Tyszka.
- Już od kilku lat, Douglas konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do generacji Z. Tym samym do oferty asortymentowej dołączamy nowe marki dedykowane młodszym konsumentom, a większość kampanii koncentrujemy na digitalu i social mediach, w tym od zeszłego roku także na TikToku. Do nowej kampanii walentynkowej zaprosiliśmy najbardziej pożądane osobowości dla naszej młodej grupy docelowej. Nie chcieliśmy przedstawić ich jako pary, ale pozostawić widzom pole do interpretacji, zaprosić do zabawy z Douglas - odkrywania kolejnych filmów prezentujących Patrycję i Mariusza w momencie, gdy flirt między nimi dopiero ma szansę się rozpocząć. Chcemy by nasze hasło ‘A może się spotkamy’ było obietnicą lepszych czasów, a kampania niech będzie zaproszeniem do flirtu, rozmowy, spotkania – Ewa Sadowska, Marketing Manager, Douglas Polska.
Bohaterowie kampanii Douglas to Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Patrycja jest finalistką 9 edycji programu Top Model. Szybko stała się ulubienicą zarówno widzów, jak i jurorów, którzy docenili jej naturalny wdzięk. Mariusz to połączenie ścisłego umysłu i sylwetki modela. W programie pokazał swój silny charakter i ambicje, które doprowadziły go do półfinału.
- Douglas postawił przede mną zadanie przygotowania kampanii, która będzie atrakcyjna dla ‘Gen Z’ i jednocześnie spójna z nowym, wyrafinowanym, pięknym wizualnie wizerunkiem Douglas. Wszyscy wiedzieliśmy też, że działamy w czasie coraz już trudniejszego do zniesienia lockdownu. Stąd idea strategiczna – ‘A może się spotkamy’ i nieoczywista, umowna przestrzeń, w której spotykamy naszych bohaterów. - powiedział Marcin Tyszka.
Kampania Walentynkowa Douglas 2021 to kilkanaście spotów emitowanych na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku, Instagramie, Tik toku i Snapchacie oraz social mediach własnych Douglas. Na jej potrzeby powstało też szereg formatów digital, promujących ofertę walentynkową Douglas. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, jak i we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.
Za realizację koncepcji kreatywnej, reżyserię filmów oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię, postprodukacja – BadiBadi, realizacja kampanii w social mediach – VMLY&R, planowanie i zakup mediów – Wavemaker.
- Zdjęcia i film: Marcin Tyszka
- Produkcja: Gabriela Piekarniak
- Stylizacje: Michał Koszek
- Scenografia: Piotr Piwowar
- Make up: Beata Milczarek
- Hair: Tomasz Górecki
Źródło: Douglas