logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynkowa kampania Up&More dla WWF Polska

  PR 12.02.2016, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Miłość od pierwszego wejrzenia? Okazana w Walentynki nabiera szczególnego znaczenia, również dla zwierząt. Agencja interaktywna Up&More szczególnie na ten czas przygotowała nową kampanię "Walentynkowa adopcja WWF" dla jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do adopcji rysia, tygrysa i wilka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynkowa-kampania-upandmore-dla-wwf-polska,27464,artykul.html

Kampania z założenia nawiązuje do relacji międzyludzkich. Zwierzęta, niczym ludzie w wirtualnym świecie posiadają swój nick oraz krótki opis najważniejszych cech. Silny, wytrwały o nicku: Ryś. Wierny i oddany partner o nicku: Wilk, oraz odważny i dbający o swoją rodzinę o nicku: Tygrys. Z utęsknieniem czekają na swoje Walentynki, na wirtualne adopcje, które pomogą przetrwać im kolejne lata.

Kampania "Walentynkowa adopcja WWF" potrwa do 15 lutego. Up&More w ramach podjętych działań planowania mediów przygotowała niezbędne kreacje na potrzeby kampanii. Promocja obejmuje najważniejsze kanały social media: Facebook, Twitter, Instagram.

Akcja walentynkowa dla WWF Polska zwraca uwagę na problem ginącej przyrody oraz ochrony rzadkich gatunków zwierząt. Ryś jest jednym z 40 ostatnich rysi nizinnym w Polsce. Tygrys jednym z ostatnich 3200 tygrysów, które żyją na wolności, na całym świecie. Natomiast Wilk, mylnie uznawany za wroga człowieka, jednym z ok. 1000 żyjących w Polsce. W potrzebie są również takie gatunki jak: foka, morświn, niedźwiedź, słoń, nosorożec.

Aby przyczynić się do ochrony wymienionych zwierząt wystarczy wirtualna adopcja poprzez stronę organizacji WWF Polska adopcja.wwf.pl.Wypełniając specjalny formularz można dokonać adopcji dla siebie lub dla kogoś w ramach walentynkowego prezentu.

Źródło: Up&More

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764