logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynkowe gify 360º w fotobudce w Lublin Plaza

  PR 14.02.2019, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości. Galeria została przystrojona w typowe różowo-czerwone walentynkowe barwy, a witryny sklepowe uginają się pod naporem serduszek i propozycji romantycznych prezentów. Z kolei wybrani najemcy oferują specjalne oferty i walentynkowe rabaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynkowe-gify-360%C2%BA-w-fotobudce-w-lublin-plaza,381242,artykul.html

Zakupy to jednak nie wszystko. Z okazji dnia zakochanych Plaza przygotowała też wyjątkową atrakcję – specjalną fotobudkę robiącą gify 360º w zwolnionym tempie („slow motion”). Klienci odwiedzający lubelskie centrum 14 lutego będą mogli zrobić własne, unikalne walentynkowe gify. Zostaną one wysłane uczestnikom zabawy zaraz po zakończeniu nagrania na telefon lub mail. Można się podzielić takim nagraniem w kanałach społecznościowych. Specjalna fotobudka postawiona zostanie na parterze galerii obok sklepu Vision Express. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Krótkie filmiki 360º w slow motion to najnowsza technologia zyskująca na popularności w social mediach. Uczestnik bądź uczestnicy wchodzą do specjalnego pomieszczenia, w którym znajduje się podest, wokół którego obraca się na statywie kamera rejestrująca obraz 360º w zwolnionym tempie. Podczas wykonywania ujęcia można się ruszać, robić różne miny i pozy. Dodatkowo każdy może wybrać ciekawe walentynkowe rekwizyty, dzięki którym stworzy niepowtarzalne ujęcie. Urządzenie następnie generuje indywidualny link do filmiku i wysyła go do uczestnika.

Centrum Handlowe Lublin Plaza od lat jest popularnym miejscem spotkań i randek wśród młodych osób, którzy w szczególności odwiedzają restauracje i bary oraz kino Cinema City. Walentynkową wizytę w galerii umili im konkurs na Instagramie, w którym do wygrania są podwójne bilety do kina.

Źródło: Lublin Plaza

www.lublinplaza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764