logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynkowe gify 360º w fotobudce w Lublin Plaza

  PR 14.02.2019, przeczytano 221 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości. Galeria została przystrojona w typowe różowo-czerwone walentynkowe barwy, a witryny sklepowe uginają się pod naporem serduszek i propozycji romantycznych prezentów. Z kolei wybrani najemcy oferują specjalne oferty i walentynkowe rabaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynkowe-gify-360%C2%BA-w-fotobudce-w-lublin-plaza,381242,artykul.html

Zakupy to jednak nie wszystko. Z okazji dnia zakochanych Plaza przygotowała też wyjątkową atrakcję – specjalną fotobudkę robiącą gify 360º w zwolnionym tempie („slow motion”). Klienci odwiedzający lubelskie centrum 14 lutego będą mogli zrobić własne, unikalne walentynkowe gify. Zostaną one wysłane uczestnikom zabawy zaraz po zakończeniu nagrania na telefon lub mail. Można się podzielić takim nagraniem w kanałach społecznościowych. Specjalna fotobudka postawiona zostanie na parterze galerii obok sklepu Vision Express. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Krótkie filmiki 360º w slow motion to najnowsza technologia zyskująca na popularności w social mediach. Uczestnik bądź uczestnicy wchodzą do specjalnego pomieszczenia, w którym znajduje się podest, wokół którego obraca się na statywie kamera rejestrująca obraz 360º w zwolnionym tempie. Podczas wykonywania ujęcia można się ruszać, robić różne miny i pozy. Dodatkowo każdy może wybrać ciekawe walentynkowe rekwizyty, dzięki którym stworzy niepowtarzalne ujęcie. Urządzenie następnie generuje indywidualny link do filmiku i wysyła go do uczestnika.

Centrum Handlowe Lublin Plaza od lat jest popularnym miejscem spotkań i randek wśród młodych osób, którzy w szczególności odwiedzają restauracje i bary oraz kino Cinema City. Walentynkową wizytę w galerii umili im konkurs na Instagramie, w którym do wygrania są podwójne bilety do kina.

Źródło: Lublin Plaza

www.lublinplaza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…
White Paper Agency dla marki Mysimba
White Paper Agency rozpoczyna działania marketingowe dla firmy farmaceutycznej Bausch Health promującej na polskim rynku lek na receptę Mysimba. Substancja przeznaczona jest dla osób dorosłych (>18 roku życia) z nadwagą lub chorujących na otyłość. Agencja wdroży komunikację podnoszącą świadomość Polaków na temat narastającego problemu otyłości, jej powikłań zdrowotnych...
Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect na stanowisko UX Designer
Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.
Agencja S4 rozwija dział New Business
Do zespołu krakowskiej Agencji Reklamowej S4 dołączyła Karolina Kałuża, która objęła stanowisko New Business Representative.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764