logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynkowe gify 360º w fotobudce w Lublin Plaza

  PR 14.02.2019, przeczytano 189 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Handlowe Lublin Plaza jest już gotowe na Święto Miłości. Galeria została przystrojona w typowe różowo-czerwone walentynkowe barwy, a witryny sklepowe uginają się pod naporem serduszek i propozycji romantycznych prezentów. Z kolei wybrani najemcy oferują specjalne oferty i walentynkowe rabaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walentynkowe-gify-360%C2%BA-w-fotobudce-w-lublin-plaza,381242,artykul.html

Zakupy to jednak nie wszystko. Z okazji dnia zakochanych Plaza przygotowała też wyjątkową atrakcję – specjalną fotobudkę robiącą gify 360º w zwolnionym tempie („slow motion”). Klienci odwiedzający lubelskie centrum 14 lutego będą mogli zrobić własne, unikalne walentynkowe gify. Zostaną one wysłane uczestnikom zabawy zaraz po zakończeniu nagrania na telefon lub mail. Można się podzielić takim nagraniem w kanałach społecznościowych. Specjalna fotobudka postawiona zostanie na parterze galerii obok sklepu Vision Express. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Krótkie filmiki 360º w slow motion to najnowsza technologia zyskująca na popularności w social mediach. Uczestnik bądź uczestnicy wchodzą do specjalnego pomieszczenia, w którym znajduje się podest, wokół którego obraca się na statywie kamera rejestrująca obraz 360º w zwolnionym tempie. Podczas wykonywania ujęcia można się ruszać, robić różne miny i pozy. Dodatkowo każdy może wybrać ciekawe walentynkowe rekwizyty, dzięki którym stworzy niepowtarzalne ujęcie. Urządzenie następnie generuje indywidualny link do filmiku i wysyła go do uczestnika.

Centrum Handlowe Lublin Plaza od lat jest popularnym miejscem spotkań i randek wśród młodych osób, którzy w szczególności odwiedzają restauracje i bary oraz kino Cinema City. Walentynkową wizytę w galerii umili im konkurs na Instagramie, w którym do wygrania są podwójne bilety do kina.

Źródło: Lublin Plaza

www.lublinplaza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764