logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Walk Creative wspiera Sony Europe

  PR 20.05.2024, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych, wykreowanych wirtualnie światach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-walk-creative-wspiera-sony-europe,404281,artykul.html

Sony to marka, dla której szczególnie ważni sią twórcy i odbiorcy muzyki. Od ponad dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio hasłem “For The Music“. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu.

Serię ULT POWER SOUND tworzą trzy głośniki — ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 i ULT FIELD 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT WEAR. W ramach kampanii wprowadzającej produkty na polski rynek pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia – White 2115. Walk Creative odpowiadał za przygotowanie pięciu spotów z udziałem artysty promujących nowe urządzenia. Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Od początku wiedzieliśmy, że powinna to być wyjątkowa produkcja. Tak oto powstały cztery różne środowiska wirtualne, stworzone przy współpracy z utalentowanym reżyserem z młodego pokolenia Igorem Ignacym Leśniewskim. Odbiorcy mogą oglądać kadry od szczytu budynku po powierzchnię rodem z Marsa lub brutalistyczne betonowe podziemie. W ramach produkcji filmowej zrealizowaliśmy także sesję zdjęciową z naszym głównym bohaterem. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Kamil Kotarba - powiedział Bartek Jaroszewski, Creative Director w Walk Creative.

Radosław Pietrzkiewicz, przedstawiciel polskiego oddziału Sony Europe B.V. dodaje:

- Zero kompromisów, bardzo krótki czas realizacji oraz cudowna zespołowa współpraca - tak w skrócie można podsumować nasz wspólny projekt White 2115 For The Music. Dla muzyki. Dzięki wytężonej pracy wielu osób stworzyliśmy spoty, które pokazują, jak za pomocą dźwięków płynących ze sprzętów UTL można przenieść się w inny wymiar. Zapraszamy do wspólnej podróży.

W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital. Kampania mediowa wystartowała 10 maja 2024 roku.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764