logo
WIADOMOŚCI

Walk Creative wzmacnia client service i dział kreacji

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 325 razy

WALK Creative postawiło na wzmocnienie kompetencji w obszarze obsługi klienta oraz kreacji i nawiązało współpracę z trzema nowymi specjalistami. Do client service dołączyła Angelika Kobylarz jako Senior Account Manager. Z kolei szeregi działu kreacji zasilili: Radek Drzazga – Art Director oraz Andrzej Kownacki – Creative Group Head.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-creative-wzmacnia-client-service-i-dzial-kreacji,31051,artykul.html

Angelika Kobylarz ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów reklamowych dla polskich i międzynarodowych marek. Przez ostatnie trzy lata pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Herbapol, Województwo Lubelskie czy Fundację Zwierzęca Polana. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek, jak: BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex. W WALK Creative na stanowisku Senior Account Manager odpowiada za obsługę kluczowych klientów agencji.

Radek Drzazga karierę zawodową rozpoczął w 2007 roku, tworząc kreacje dla projektów interaktywnych w Grupie MNI SA. Od 2010 roku jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiadał za jej dział kreatywny, pracując dla takich marek, jak: ERGO Hestia, Sharp czy Gothaer. W 2013 roku objął stanowisko Digital Art Directora w San Markos, gdzie odpowiadał za tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały offline i online, m.in. dla: Costa, AA, Budimex, Lubelskie. Przez ostatnie dwa lata rozwijał markę kosmetyków organicznych - Organic Series, zajmując się strategią i kreacją. W WALK Creative jako Art Director zajmuje się tworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych kampanii.

Andrzej Kownacki z branżą reklamową jest związany od 17 lat. W tym czasie zajmował stanowisko Senior Art Director m.in. w Gruppa66 (Ogilvy & Mather), Lowe Warsaw i Change. Doświadczenie zawodowe zdobył realizując kampanie dla największych polskich i zagranicznych marek, takich jak: Bols, Coca-Cola, Dell, DHL, Fortis Bank, GE Money Bank, HSBC, IBM, Kropla Beskidu, Lexus, PKO BP, PLAY, Toyota, TPSA czy Plus GSM. Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Do jego obowiązków w WALK Creative na stanowisku Creative Group Head należy tworzenie konceptów kreatywnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji oraz koordynowanie pracy jednego z zespołów kreatywnych.


Źródło: WALK

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 172 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone