logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Digital i Beskidzkie Misiaki

  PR 03.07.2019, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Beskidzkie Misiaki, prowadzona przez Walk Digital. Działania obejmują m.in. komunikację digital, PR oraz influencer marketing. Współpraca agencji z marką jest wynikiem wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-digital-i-beskidzkie-misiaki,383099,artykul.html

W kwietniu firma Aksam - właściciel marki Beskidzkie – wprowadził nową linię przekąsek dla dzieci Beskidzkie Misiaki: Misiaki Paluszki, Misiaki Krakersy oraz Misiaki Chrupki Kukurydziane. Produkty tworzone są na bazie wyselekcjonowanych składników. Nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników, a niewątpliwą zaletą jest dodatek miodu wielokwiatowego. W trosce o młodszych konsumentów przekąski mają również zredukowaną ilość soli.

W ramach wygranego przetargu zadaniem Walk Digital było stworzenie holistycznej strategii reklamowej, zbudowanie wizerunku nowej marki i dotarcie do potencjalnej grupy docelowej. Kampania objęła szereg kanałów komunikacji w tym: digital, POS, bilboardy, PR oraz Influencer Marketing. Powstała dedykowana strona: www.pakamisiaka.pl oraz spot reklamowy.

Dodatkowo agencja odpowiada za prowadzenie konkursu Beskidzkich Misiaków, który skierowany jest do najmłodszych odbiorców. Marka zachęca w nim dzieci do oderwania się od komputerów i sięgnięcia po tradycyjne formy rozrywki, które uruchamiają wyobraźnię i kreatywność. Zadaniem konkursowym jest narysowanie przygód brand hero marki - Misia Misiaka. Na autorów najciekawszych prac czeka ponad 155 nagród.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764