W drugiej połowie czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Beskidzkie Misiaki, prowadzona przez Walk Digital. Działania obejmują m.in. komunikację digital, PR oraz influencer marketing. Współpraca agencji z marką jest wynikiem wygranego przetargu.
W kwietniu firma Aksam - właściciel marki Beskidzkie – wprowadził nową linię przekąsek dla dzieci Beskidzkie Misiaki: Misiaki Paluszki, Misiaki Krakersy oraz Misiaki Chrupki Kukurydziane. Produkty tworzone są na bazie wyselekcjonowanych składników. Nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników, a niewątpliwą zaletą jest dodatek miodu wielokwiatowego. W trosce o młodszych konsumentów przekąski mają również zredukowaną ilość soli.
W ramach wygranego przetargu zadaniem Walk Digital było stworzenie holistycznej strategii reklamowej, zbudowanie wizerunku nowej marki i dotarcie do potencjalnej grupy docelowej. Kampania objęła szereg kanałów komunikacji w tym: digital, POS, bilboardy, PR oraz Influencer Marketing. Powstała dedykowana strona: www.pakamisiaka.pl oraz spot reklamowy.
Dodatkowo agencja odpowiada za prowadzenie konkursu Beskidzkich Misiaków, który skierowany jest do najmłodszych odbiorców. Marka zachęca w nim dzieci do oderwania się od komputerów i sięgnięcia po tradycyjne formy rozrywki, które uruchamiają wyobraźnię i kreatywność. Zadaniem konkursowym jest narysowanie przygód brand hero marki - Misia Misiaka. Na autorów najciekawszych prac czeka ponad 155 nagród.
Źródło: Walk