logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Digital powiększa dział kreacji

  PR 05.02.2018, przeczytano 464 razy

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako Digital Creative Director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku Digital Art Directora oraz Kamil Pawłowski – Senior Digital Copywriter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-digital-powieksza-dzial-kreacji,35314,artykul.html

Bartosz Jaroszewski ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatnie 4 lata był związany z OS3 – najpierw na stanowisku Senior Art Directora, a następnie Dyrektora Kreatywnego, na którym odpowiadał za zarządzanie działem kreacji oraz nadzór artystyczny nad tworzonymi konceptami. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w takich agencjach jak: GoldenSubmarine czy FireFly Creation. Realizował działania m.in. dla Avon, BMW, BZ WBK, Nike, Philips, PKO BP, Play, Skoda, Timex, Vision Express, Volkswagen oraz Volvo. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w  Effie Awards, Creative Sandbox, Mixx Awards, The FWA czy Kreaturze. W Walk Digital do jego obowiązków jako Digital Creative Directora należą m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi oraz uczestnictwo w działaniach new businessowych.

Paweł Cholewa z branżą reklamową jest związany od 2005 roku. Ostatnio pracował w VML Poland, gdzie na stanowisku Senior Art Directora tworzył koncepty kreatywne i projekty graficzne dla takich klientów jak: Grupa Żywiec, PepsiCo, Samsung (m.in. kampania Samsung Galaxy A 2017 „#wyznaczakierunek”), Volkswagen. Wcześniej jako Art Director w Grey Group Poland realizował działania m.in. dla IKEA, mBank, Volvo. W 2016 roku współtworzona przez niego kampania „IKEA Kallaxomierz” została nagrodzona w trzech prestiżowych konkursach branżowych: Eurobest (brąz), Golden Drum (złoto), KTR (srebro i 2 x brąz). Doświadczenie zawodowe zdobywał również w: Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR. W Walk Digital na stanowisku Digital Art Directora odpowiada za tworzenie i realizację konceptów kreatywnych kampanii.

Kamil Pawłowski karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w TBWA/TEQUILA, gdzie jako Social Media Specialist pracował dla GlaxoSmithKline i Kompanii Piwowarskiej, współtworząc m.in. kampanie „Fani Tyskiego Tworzą Historię” i „Tyskie Księstwo Piwne”. W 2014 roku związał się z VML Poland jako Content Creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska Senior Content Creative i Copywriter. Do jego obowiązków należało opracowywanie idei kreatywnych oraz tworzenie i prowadzenie komunikacji w social media dla takich klientów jak: Bacardi-Martini, Danone, Ferrero (na rynku lokalnym i globalnym), Nestlé Polska, Samsung, Volkswagen czy Żywiec Zdrój. W Walk Digital jako Senior Digital Copywriter zajmuje się opracowywaniem idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764