logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Digital powiększa dział kreacji

  PR 05.02.2018, przeczytano 506 razy

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako Digital Creative Director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku Digital Art Directora oraz Kamil Pawłowski – Senior Digital Copywriter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-digital-powieksza-dzial-kreacji,35314,artykul.html

Bartosz Jaroszewski ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatnie 4 lata był związany z OS3 – najpierw na stanowisku Senior Art Directora, a następnie Dyrektora Kreatywnego, na którym odpowiadał za zarządzanie działem kreacji oraz nadzór artystyczny nad tworzonymi konceptami. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w takich agencjach jak: GoldenSubmarine czy FireFly Creation. Realizował działania m.in. dla Avon, BMW, BZ WBK, Nike, Philips, PKO BP, Play, Skoda, Timex, Vision Express, Volkswagen oraz Volvo. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w  Effie Awards, Creative Sandbox, Mixx Awards, The FWA czy Kreaturze. W Walk Digital do jego obowiązków jako Digital Creative Directora należą m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi oraz uczestnictwo w działaniach new businessowych.

Paweł Cholewa z branżą reklamową jest związany od 2005 roku. Ostatnio pracował w VML Poland, gdzie na stanowisku Senior Art Directora tworzył koncepty kreatywne i projekty graficzne dla takich klientów jak: Grupa Żywiec, PepsiCo, Samsung (m.in. kampania Samsung Galaxy A 2017 „#wyznaczakierunek”), Volkswagen. Wcześniej jako Art Director w Grey Group Poland realizował działania m.in. dla IKEA, mBank, Volvo. W 2016 roku współtworzona przez niego kampania „IKEA Kallaxomierz” została nagrodzona w trzech prestiżowych konkursach branżowych: Eurobest (brąz), Golden Drum (złoto), KTR (srebro i 2 x brąz). Doświadczenie zawodowe zdobywał również w: Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR. W Walk Digital na stanowisku Digital Art Directora odpowiada za tworzenie i realizację konceptów kreatywnych kampanii.

Kamil Pawłowski karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w TBWA/TEQUILA, gdzie jako Social Media Specialist pracował dla GlaxoSmithKline i Kompanii Piwowarskiej, współtworząc m.in. kampanie „Fani Tyskiego Tworzą Historię” i „Tyskie Księstwo Piwne”. W 2014 roku związał się z VML Poland jako Content Creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska Senior Content Creative i Copywriter. Do jego obowiązków należało opracowywanie idei kreatywnych oraz tworzenie i prowadzenie komunikacji w social media dla takich klientów jak: Bacardi-Martini, Danone, Ferrero (na rynku lokalnym i globalnym), Nestlé Polska, Samsung, Volkswagen czy Żywiec Zdrój. W Walk Digital jako Senior Digital Copywriter zajmuje się opracowywaniem idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764