logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events dla T-Mobile: Pomoc Mierzona Kilometrami

  PR 31.08.2015, przeczytano 1223 razy

Już po raz trzeci Walk Events (Grupa Walk) zrealizował eventy w ramach akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Agencja była odpowiedzialna za organizację i realizację trwającego osiem tygodni road-show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-dla-t-mobile%3A-pomoc-mierzona-kilometrami,25820,artykul.html

Walk EVENTS w ramach współpracy z T-Mobile Polska był odpowiedzialny za przygotowanie i koordynację eventów w ośmiu miastach w Polsce – w Świnoujściu, Szczecinku, Kołobrzegu, Mielnie, Darłowie, Ustce, Jastarni oraz Olsztynie – gdzie motywował do zbierania kilometrów tysiące mieszkańców i turystów w każdy weekend wakacji. Agencja przygotowała strefy, w których uczestnicy mieli możliwość trenować z gwiazdami i ambasadorami projektu, korzystać ze stacjonarnego sprzętu sportowego, biegać, jeździć na rowerze i na rolkach, skorzystać z ćwiczeń relaksujących, wziąć udział w licznych konkurach i zabawach z nagrodami, a  także uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, jak przyłączyć się do akcji, odwiedzić stoisko partnera technologicznego akcji – firmy Sony, zrobić pamiątkowe zdjęcia ukazujące się na profilu akcji na Facebooku oraz wypoczywać.

Miasta zaangażowane w akcje rywalizowały ze sobą w ramach tzw. Sztafety Miast. Bezkonkurencyjnym liderem okazał się Szczecinek. Aktualny stan liczników i dodatkowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie akcji: www.kilometrami.pl oraz na www.facebook.com/PomocMierzonaKilometrami

Podczas sportowych weekendów strefę PMK odwiedzili m.in. Robert Korzeniowski, Beata Sadowska, Joanna Jabłczyńska, Rafał Maślak, Aleksandra Goss, Przemek Cypryański oraz Anna Dec. Relacje na żywo z każdego miasta można było śledzić w porannym programie Dzień Dobry Wakacje w telewizji TVN.

Wielki finał akcji został zaplanowany na 27 września 2015 roku, podczas którego T-Mobile Polska przekaże wsparcie finansowe dla podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”.

Pomoc Mierzona Kilometrami to ogólnopolska akcja społeczna, której inicjatorami są pracownicy firmy T-Mobile Polska. Ideą projektu jest połączenie aktywności fizycznej, sportowej pasji, mobilnej technologii i pomocy charytatywnej. Główną motywacją do aktywnego pokonywania kilometrów jest płynąca z tego faktu podwójna korzyść – będąc aktywnym pomagamy dzieciom niepełnosprawnym ruchowo. Partnerami tegorocznej akcji są: Telewizja TVN, Radio RMF FM, Grupa Onet, Endomondo oraz Sony, producent smartfona Sony Xperia Z3.
Do akcji Pomoc Mierzona Kilomtrami może dołączyć każdy bez względu na to, do jakiej sieci komórkowej należy.

Źródło: Grupa Walk

Galeria: Walk Events dla T-Mobile: Pomoc Mierzona Kilometrami

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764