logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events i premierowy dźwięk nowego modelu Porsche 911

  PR 06.03.2019, przeczytano 1337 razy
ilustracjastrzałka

Kultowy samochód, ponadczasowy design i unikalna muzyka stworzona przez Smolika. Sportowa i dzika natura samochodu, którą uczestnicy eventu mogli nie tylko zobaczyć, ale też usłyszeć. Tak wyglądała premiera najnowszej, ósmej generacji Porsche 911 - jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w branży motoryzacyjnej w pierwszej połowie 2019 roku. Premierę zrealizowała agencja Walk Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-i-premierowy-dzwiek-nowego-modelu-porsche-911,381515,artykul.html

W lutym w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku odbyła się premiera nowego modelu Porsche 911. Specjalnie na ten wyjątkowy wieczór deski teatru zamieniły się w centrum niesamowitego show.

Na gości wydarzenia czekało muzyczna uczta połączona z nowatorskimi efektami wizualnymi, wyświetlanymi na 4 mobilnych ekranach. Prezentując kolejną odsłonę kultowego modelu Porsche 911 Walk Events w swojej koncepcji zobrazowało z jednej strony sportową i dziką, z drugiej luksusową i komfortową naturę auta. W myśl hasła opisującego nowy model Porsche – Wehikuł wszech czasów, agencja przedstawiła ponadczasowość modelu 911.

ilustracjastrzałka

Koncepcja kreatywna została oparta na połączeniu dźwięków Porsche i muzyki, dlatego Walk Events wraz z Porsche Polska zaprosiło do współpracy legendę polskiej sceny muzycznej - Andrzeja Smolika. Artysta stworzył dedykowany nowemu modelowi Porsche 911 utwór, który oddał charakter samochodu i stał się fundamentem całego show.

ilustracjastrzałka

- Do dźwięków utworu Smolika powstała 10-minutowa animacja, prezentująca nie tylko najnowszą generację 911, ale także historię poprzednich modeli 911. Całość – razem z grą świateł oraz niespotykanych dotychczas na polskich  laserów FatBeam – dała niesamowity efekt godny premiery Porsche 911 – mówi Angelika Kobierska, Event Manager Walk Events. - Dzięki wykorzystaniu technologii Notch, umożliwiającej artyście sterowanie animacją uzyskano spektakularne efekty wizualne. Wykorzystanie mobilnych ekranów i teatralnych zapadni wpłynęło na dynamikę show i dopełniło całości show.

ilustracjastrzałka

Agencja odpowiadała za kompleksową obsługę wydarzenia: od stworzenia koncepcji kreatywnej, poprzez etap produkcji, aż do realizacji.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764