logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events organizatorem premiery Business Insider

  PR 24.05.2016, przeczytano 945 razy
ilustracjastrzałka

12 maja br. wystartowała polska wersja Business Insider, jednego z największych i najważniejszych serwisów biznesowych oraz technologicznych na świecie. WALK Events było odpowiedzialne za organizację oficjalnej premiery portalu, która odbyła się w Domu Braci Jabłkowskich. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-organizatorem-premiery-business-insider,28667,artykul.html

Business Insider to największy portal informacyjno-biznesowy w USA i jedna z najszybciej rozwijających się marek informacyjnych na świecie. Sieć serwisów internetowych Business Insider dociera na całym świecie niemal do 100 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, a firma jest pionierem w dostarczaniu wiadomości kierowanych do liderów biznesowych nowej generacji. Teraz Polska stała się trzecim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii i Niemczech), który wprowadził u siebie tę międzynarodową markę (www.businessinsider.com.pl).

Oficjalna premiera serwisu, którą poprowadził redaktor naczelny Łukasz Grass, odbyła się 12 maja br. w Domu Braci Jabłkowskich. Podczas eventu można było na żywo zobaczyć zaprezentowane w spocie reklamowym Business Insider designerskie instalacje bazujące na iluzji optycznej. Na pierwszy rzut oka nie przekazywały one żadnej treści, jednak patrząc pod określonym kątem, można było zobaczyć ukryty komunikat.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: śniadanie prasowe z influencerami prowadzone w streamingu live oraz wieczorne spotkanie dla gości specjalnych. W ramach porannego spotkania influencerzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach dotyczących obszarów biznesowych na co dzień poruszanych przez Business Insider. Podczas wydarzenia wystąpili: Tytus Cytowski - prawnik z Doliny Krzemowej, Mateusz Mach założyciel Five App, Joanna Malinowska-Parzydło – autorka bloga Jesteś Marką i Grzegorz Mogilewski z Iconaris - specjalista marketingu internetowego, zdobywca wielu nagród w kraju i za granicą. Wieczór uświetnił swoją obecnością również Roddy Salazar, Vice President Business Insider US.

W ramach wydarzenia WALK Events było odpowiedzialne za przełożenie idei kreatywnej kampanii wprowadzającej Business Insider na polski rynek na event dla ok. 200 osób i jego realizację, a także pozyskanie speakerów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Agencja m.in. stworzyła koncepcję zagospodarowania przestrzeni i scenariusz spotkania, koordynowała pracę podwykonawców oraz zajęła się logistyką wydarzenia.

Źródło: Walk

www.walk.pl

fotografie: Anna Liminowicz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764