logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events po raz trzeci dla Red Bull Music Academy

  PR 15.06.2016, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

4 dni, 5 scen, 30 koncertów i ponad 100 artystów – tak w skrócie można podsumować Red Bull Music Academy Weekender Warsaw 2016. W tym roku ten podróżujący po ikonicznych miastach świata festiwal zawitał do Warszawy po raz trzeci i również po raz trzeci za jego organizację odpowiadało WALK Events. Wydarzenie odbyło się w dniach 19 – 22 maja br. w przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-po-raz-trzeci-dla-red-bull-music-academy,28942,artykul.html

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw to festiwal, który za każdym razem gromadzi najświeższe muzyczne zjawiska, unikalne kolaboracje oraz premierowe występy artystów, kształtujących współczesne brzmienie polskiej i światowej muzyki. Tegoroczna warszawska edycja zabrała obecnych w fascynującą czterodniową muzyczną podróż. Mocnych festiwalowych wrażeń dostarczyły niezwykłe koncerty, live-acty i DJ-skie sety, podczas których można było usłyszeć artystów z całego świata. W ramach Red Bull Music Academy Weekender Warsaw odbyły się również otwarte targi niezależnych wytwórni muzycznych, a także Red Bull Music Academy Session, czyli szereg inspirujących wykładów i spotkań z artystami.

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw jest jednym z niewielu tak dużych festiwali w Polsce, który odbywa się w centrum miasta. W dużej mierze właśnie ze względu na tę specyficzną i trudną produkcyjnie lokalizację jego organizacja jest dużym wyzwaniem. W trakcie trzech dni montaży, a następnie czterech dni wydarzenia musieliśmy dotrzymać ustalonych terminów realizując działania jednocześnie w 5 obiektach – Teatrze Dramatycznym, na 4. piętrze PKiN, Teatrze Studio, Barze Studio oraz na Placu Defilad. Tak złożone przedsięwzięcie to szereg trudnych organizacyjnie zadań – w każdej lokalizacji należy utrzymać przepustowość stref, zadbać o odpowiednie nagłośnienie, oświetlenie i scenografię, a także bezpieczeństwo. Największym jednak wyzwaniem jest sprostanie wysokim standardom marki Red Bull oraz finalna satysfakcja wymagającej publiczności. Wierzę, że w tym roku już po raz kolejny to osiągnęliśmy. Nie byłoby to jednak możliwe bez niezawodnego i zgranego zespołu profesjonalistów, który mamy w WALK Events – mówi Michał J. Olszewski, Senior Event Manager WALK Events i producent wydarzenia.

W tym roku WALK Events zorganizowało Red Bull Music Academy Weekender Warsaw już po raz trzeci. W ramach wydarzenia agencja była odpowiedzialna za pełną infrastrukturę festiwalu, zapewnienie bezpieczeństwa jego uczestnikom i artystom oraz obsługę techniczną w tym stage design, a także zapewnienie pełnego personelu niezbędnego do przeprowadzenia całości eventu.

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

fotografie: Anna Liminowicz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764