logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events po raz trzeci dla Red Bull Music Academy

  PR 15.06.2016, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

4 dni, 5 scen, 30 koncertów i ponad 100 artystów – tak w skrócie można podsumować Red Bull Music Academy Weekender Warsaw 2016. W tym roku ten podróżujący po ikonicznych miastach świata festiwal zawitał do Warszawy po raz trzeci i również po raz trzeci za jego organizację odpowiadało WALK Events. Wydarzenie odbyło się w dniach 19 – 22 maja br. w przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-po-raz-trzeci-dla-red-bull-music-academy,28942,artykul.html

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw to festiwal, który za każdym razem gromadzi najświeższe muzyczne zjawiska, unikalne kolaboracje oraz premierowe występy artystów, kształtujących współczesne brzmienie polskiej i światowej muzyki. Tegoroczna warszawska edycja zabrała obecnych w fascynującą czterodniową muzyczną podróż. Mocnych festiwalowych wrażeń dostarczyły niezwykłe koncerty, live-acty i DJ-skie sety, podczas których można było usłyszeć artystów z całego świata. W ramach Red Bull Music Academy Weekender Warsaw odbyły się również otwarte targi niezależnych wytwórni muzycznych, a także Red Bull Music Academy Session, czyli szereg inspirujących wykładów i spotkań z artystami.

Red Bull Music Academy Weekender Warsaw jest jednym z niewielu tak dużych festiwali w Polsce, który odbywa się w centrum miasta. W dużej mierze właśnie ze względu na tę specyficzną i trudną produkcyjnie lokalizację jego organizacja jest dużym wyzwaniem. W trakcie trzech dni montaży, a następnie czterech dni wydarzenia musieliśmy dotrzymać ustalonych terminów realizując działania jednocześnie w 5 obiektach – Teatrze Dramatycznym, na 4. piętrze PKiN, Teatrze Studio, Barze Studio oraz na Placu Defilad. Tak złożone przedsięwzięcie to szereg trudnych organizacyjnie zadań – w każdej lokalizacji należy utrzymać przepustowość stref, zadbać o odpowiednie nagłośnienie, oświetlenie i scenografię, a także bezpieczeństwo. Największym jednak wyzwaniem jest sprostanie wysokim standardom marki Red Bull oraz finalna satysfakcja wymagającej publiczności. Wierzę, że w tym roku już po raz kolejny to osiągnęliśmy. Nie byłoby to jednak możliwe bez niezawodnego i zgranego zespołu profesjonalistów, który mamy w WALK Events – mówi Michał J. Olszewski, Senior Event Manager WALK Events i producent wydarzenia.

W tym roku WALK Events zorganizowało Red Bull Music Academy Weekender Warsaw już po raz trzeci. W ramach wydarzenia agencja była odpowiedzialna za pełną infrastrukturę festiwalu, zapewnienie bezpieczeństwa jego uczestnikom i artystom oraz obsługę techniczną w tym stage design, a także zapewnienie pełnego personelu niezbędnego do przeprowadzenia całości eventu.

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

fotografie: Anna Liminowicz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pod koniec sierpnia br. Good One PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Kultury bez Barier. Agencja odpowiada za biuro prasowe i doradztwo komunikacyjne wszystkich projektów realizowanych przez fundację. Działania prowadzone są pro bono.
Rozwiązania digital signage od LG na platformie Digital Connect 2020
Wirtualne showroomy to nic nowego, jednak w wyjątkowych okolicznościach, jakie przyniósł rok 2020, ich znaczenie dla przedsiębiorstw, sektora B2B i klientów wzrosło. Pozwalają one firmom w łatwy sposób (bez konieczności odbywania spotkań twarzą w twarz) informować o oferowanych korzyściach, co pomaga klientom podejmować przemyślane decyzje zakupowe.
Sony: korpus α7C i nowy zmiennoogniskowy obiektyw
Firma Sony powiększa swoją imponującą ofertę sprzętu fotograficznego o trzy nowe produkty: pełnoklatkowy korpus α7C (model ILCE-7C), obiektyw zmiennoogniskowy FE 28–60 mm F4–5.6 (model SEL2860) i lampę błyskową HVL-F28RM.
Nowy wyświetlacz Micro LED firmy LG
LG MAGNIT, nowe rozwiązanie Micro LED firmy LG, zapewni przełomową jakość wyświetlania obrazu dzięki zastrzeżonej przez LG technologii Black Coating. Zastosowanie montażu blokowego pozwoli natomiast na niezwykle wygodny i szybki montaż urządzenia. LG MAGNIT już wkrótce zadebiutuje w Polsce.
Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764