logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events podsumowuje 2015 rok

  PR 17.12.2015, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Mijający rok dla WALK Events był okresem, w którym zmiany strukturalne przyniosły wymierne rezultaty w rozwoju agencji. Przyjęta i konsekwentnie wdrażana strategia, została pozytywnie dostrzeżona na rynku zarówno przez klientów, jak i branżę. Dynamicznie powiększające się portfolio marek, coraz bardziej złożone projekty i ambitny zespół były wyróżnikami agencji w 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-podsumowuje-2015-rok,26892,artykul.html

Priorytetem dla agencji w zakresie zmian był sukcesywny rozwój standardów związanych z przygotowaniem i realizacją projektów. Bardzo ważnym uzupełnieniem działań było powołanie nowej struktury agencji składającej się z działów: wydarzeń specjalnych, wydarzeń korporacyjnych, kreacji i ofertowania, business development i logistyki. W konsekwencji skupiono się na rozbudowaniu zespołu w oparciu o doświadczonych ekspertów. Do WALK Events dołączyli m.in. Olga Skowrońska jako Event Manager, Monika Zawisza również jako Event Manager oraz Przemysław Kurdziel jako Business Development Manager. Ponadto agencja położyła duży nacisk na rozwój kompetencji kreatywnych.

Do grona klientów agencji dołączyli m.in. AIG, Bayer, Ciech, Onet, PKP Intercity, Promar. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się tak złożone wydarzenia jak: launch nowego produktu firmy Bayer, pierwsze w historii spotkanie wszystkich sprzedawców sieci dealerskiej w Polsce – Mercedes-Benz Grand Prix 2015, druga edycja festiwalu muzycznego w centrum Warszawy – Red Bull Music Academy Weekender 2015, po raz piąty produkowany przez agencję Electronic Beats Festival, trzecia edycja road show projektu CSR T-Mobile Polska – Pomoc Mierzona Kilometrami, Gala Plejada Top Ten, 25-lecie AIG, cykl działań eventowych na rzecz Philip Morris, a także konwencja wyborcza dla partii Nowoczesna.

Dodatkowo po raz pierwszy w historii firmy, na potrzeby produkcji wydarzenia „Premiera Nowego Porsche 911” (www.youtube.com/watch?v=yxcDW-zBNpo) dla prawie tysiąca zaproszonych gości, agencja utworzyła konsorcjum zapraszając do współpracy Focus Event.

- Zrealizowane przez nas wydarzenia bardzo mocno wspieraliśmy innowacyjnymi rozwiązaniami – komentuje Bartosz Bieszyński, Prezes zarządu WALK Events. – Co istotne, naszą gotowość do realizacji nawet najbardziej złożonych eventów, podkreśla również organizacja działań logistycznych na najwyższym poziomie. Potwierdzają to nasze produkcje, m.in. kolejne wydarzenie zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym, gdzie zrealizowaliśmy m.in. imprezę masową dla 5 tys. pracowników PKP Intercity.

Efekty wprowadzonych zmian w WALK Events docenili klienci oraz branża. Agencję wysoko oceniono w raporcie Media Marketing Polska „Agencje Eventowe”, natomiast Bartosza Bieszyńskiego nominowano w konkursie magazynu MICE Poland „Osobowość Roku”. Ponadto agencja otrzymała m.in. MP Power Award oraz nominację w konkursie Activist „Nocne Marki” za projekt Red Bull Music Academy Weekender oraz nominację MP Power Award za finał konkursu Martini Race to Desire.

- Klienci coraz częściej widzą w nas partnera, który rozumie ich markę i działania komunikacyjne. Ciągle rozwijamy swoje kompetencje w kontekście kompleksowej komunikacji marketingowej wychodząc z założenia, że event jest tylko częścią wielu innych działań, dlatego przygotowując nasze kreacje myślimy holistycznie i wychodzimy często szerzej niż brief. W rezultacie klient z naszej strony otrzymuje wartość dodaną – podsumowuje Adam Kowalczyk, członek zarządu WALK Events odpowiedzialny za proces kreacji i ofertowania.

Agencja planuje w 2016 roku wprowadzenie zmian w obszarze client service, mających na celu umocnienie relacji i zaufania z klientami, a także zapowiada prace nad autorskim projektem, którego premiera nastąpi w I kwartale 2017 roku.

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764