logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events podsumowuje 2015 rok

  PR 17.12.2015, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Mijający rok dla WALK Events był okresem, w którym zmiany strukturalne przyniosły wymierne rezultaty w rozwoju agencji. Przyjęta i konsekwentnie wdrażana strategia, została pozytywnie dostrzeżona na rynku zarówno przez klientów, jak i branżę. Dynamicznie powiększające się portfolio marek, coraz bardziej złożone projekty i ambitny zespół były wyróżnikami agencji w 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-podsumowuje-2015-rok,26892,artykul.html

Priorytetem dla agencji w zakresie zmian był sukcesywny rozwój standardów związanych z przygotowaniem i realizacją projektów. Bardzo ważnym uzupełnieniem działań było powołanie nowej struktury agencji składającej się z działów: wydarzeń specjalnych, wydarzeń korporacyjnych, kreacji i ofertowania, business development i logistyki. W konsekwencji skupiono się na rozbudowaniu zespołu w oparciu o doświadczonych ekspertów. Do WALK Events dołączyli m.in. Olga Skowrońska jako Event Manager, Monika Zawisza również jako Event Manager oraz Przemysław Kurdziel jako Business Development Manager. Ponadto agencja położyła duży nacisk na rozwój kompetencji kreatywnych.

Do grona klientów agencji dołączyli m.in. AIG, Bayer, Ciech, Onet, PKP Intercity, Promar. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się tak złożone wydarzenia jak: launch nowego produktu firmy Bayer, pierwsze w historii spotkanie wszystkich sprzedawców sieci dealerskiej w Polsce – Mercedes-Benz Grand Prix 2015, druga edycja festiwalu muzycznego w centrum Warszawy – Red Bull Music Academy Weekender 2015, po raz piąty produkowany przez agencję Electronic Beats Festival, trzecia edycja road show projektu CSR T-Mobile Polska – Pomoc Mierzona Kilometrami, Gala Plejada Top Ten, 25-lecie AIG, cykl działań eventowych na rzecz Philip Morris, a także konwencja wyborcza dla partii Nowoczesna.

Dodatkowo po raz pierwszy w historii firmy, na potrzeby produkcji wydarzenia „Premiera Nowego Porsche 911” (www.youtube.com/watch?v=yxcDW-zBNpo) dla prawie tysiąca zaproszonych gości, agencja utworzyła konsorcjum zapraszając do współpracy Focus Event.

- Zrealizowane przez nas wydarzenia bardzo mocno wspieraliśmy innowacyjnymi rozwiązaniami – komentuje Bartosz Bieszyński, Prezes zarządu WALK Events. – Co istotne, naszą gotowość do realizacji nawet najbardziej złożonych eventów, podkreśla również organizacja działań logistycznych na najwyższym poziomie. Potwierdzają to nasze produkcje, m.in. kolejne wydarzenie zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym, gdzie zrealizowaliśmy m.in. imprezę masową dla 5 tys. pracowników PKP Intercity.

Efekty wprowadzonych zmian w WALK Events docenili klienci oraz branża. Agencję wysoko oceniono w raporcie Media Marketing Polska „Agencje Eventowe”, natomiast Bartosza Bieszyńskiego nominowano w konkursie magazynu MICE Poland „Osobowość Roku”. Ponadto agencja otrzymała m.in. MP Power Award oraz nominację w konkursie Activist „Nocne Marki” za projekt Red Bull Music Academy Weekender oraz nominację MP Power Award za finał konkursu Martini Race to Desire.

- Klienci coraz częściej widzą w nas partnera, który rozumie ich markę i działania komunikacyjne. Ciągle rozwijamy swoje kompetencje w kontekście kompleksowej komunikacji marketingowej wychodząc z założenia, że event jest tylko częścią wielu innych działań, dlatego przygotowując nasze kreacje myślimy holistycznie i wychodzimy często szerzej niż brief. W rezultacie klient z naszej strony otrzymuje wartość dodaną – podsumowuje Adam Kowalczyk, członek zarządu WALK Events odpowiedzialny za proces kreacji i ofertowania.

Agencja planuje w 2016 roku wprowadzenie zmian w obszarze client service, mających na celu umocnienie relacji i zaufania z klientami, a także zapowiada prace nad autorskim projektem, którego premiera nastąpi w I kwartale 2017 roku.

Źródło: WALK Events

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw
Katarzyna Fabjaniak z początkiem 2021 r. dołącza do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy Business Director of Operations and Development.
Poszerzenia zakwalifikowanej do pomocy sektorowej w Tarczy 6.0 listy branż o firmy projektujące i budujące stoiska targowe, a także zajmujące się logistyką targową, przedłużenia okresu „pomocowego”, przedstawienia konkretnego planu odmrażania poszczególnych branż gospodarki czy rekompensaty w wysokości 50% ubiegłorocznego przychodu dla przedsiębiorstw branży...
„Zadzwoń do seniora” - Actimel przypomina, że razem mamy moc
Samotność jest istotnym problemem społecznym osób starszych. Osamotnienie i odizolowanie mogą prowadzić do ich złego stanu zdrowia psychicznego i fizycznego, przyczyniając się tym samym do obniżenia odporności. Lekarstwem na samotność może być telefon od najbliższych. Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka Actimel rusza z akcją „Zadzwoń do seniora”. Danone...
Strategia rozwoju Platige Image S.A. na lata 2021-2025 zakłada ewolucję modelu biznesowego Spółki do modelu hybrydowego łączącego działalność w dotychczasowych obszarach usług serwisowych, z rozwojem projektów własnych (IP) w zakresie produkcji gier komputerowych (game development) oraz seriali i filmów (film development) z wykorzystaniem istniejących struktur...
Wystartowała nowa kampania Pepsi przygotowana przez Agencję K2
Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764