logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Events powiększa zespół i poszerza kompetencje

  PR 01.09.2016, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - Małgorzata Lubelska, Agnieszka Suliborska, Oktawian Piechulek, Krzysztof Migas

WALK Events postawiło na rozbudowanie kompetencji produkcyjnych i powiększyło zespół o cztery nowe osoby z dużym marketingowym i produkcyjnym doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-events-powieksza-zespol-i-poszerza-kompetencje,29770,artykul.html

Szeregi agencji zasilili: Małgorzata Lubelska – Senior Production Manager, Agnieszka Suliborska – Senior Project Manager, Krzysztof Migas – Event Manager i Oktawian Piechulek – Senior Event Manager. Tym samym wzmocniono zespół, który teraz jest w stanie zrealizować każdy event marketingowy projekt w Polsce.

Zatrudnienie czterech osób z seniorskim doświadczeniem to dla nas duża i jednocześnie niezbędna inwestycja. Postawiliśmy przede wszystkim na ludzi ze specjalistycznym „know how” oraz dojrzałością zawodową, ponieważ zależy nam na stworzeniu zespołu o bardzo szerokich kompetencjach. Małgorzata posiada ogromną wiedzę na temat aspektów technicznych produkcji eventów, co daje nam dużą przewagę konkurencyjną. Krzysztof z kolei ma doświadczenie w tworzeniem wydarzeń dla telewizji, Agnieszka w organizacji eventów korporacyjnych, a Oktawian w produkcji projektów masowych. Dzięki tak dużemu specjalistycznemu wzmocnieniu zespołu obecnie jesteśmy w stanie realizować nasze projekty na jeszcze wyższym poziomie
- powiedział Bartosz Bieszyński, Managing Director WALK Events.

Małgorzata Lubelska jest związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji eventów, festiwali i prowadzenia szkoleń  dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej zdobywała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis czy GMB Pro Sound. W 2012 roku rozpoczęła pracę w grupie Trias (obecnie VES), gdzie przez cztery lata rozwijała swoje umiejętności produkcyjne, rozpoczynając od stanowiska Kierownika działu realizacji, przez Kierownika projektów, a na Senior New Business Managerze kończąc. W WALK Events jako Senior Production Manager będzie odpowiedzialna za nadzór realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji.

Agnieszka Suliborska karierę związaną z produkcją eventów rozpoczęła w 2011 roku. Przez ostatnich 5 lat pracowała w regionalnych i globalnych strukturach Oriflame jako Global Conference&Event Manager, odpowiadając za organizację konferencji i eventów oraz zarządzając programami incentive na całym świecie, m.in. w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Singapurze, Dubaju i RPA. W WALK Events na stanowisku Senior Project Manager będzie zajmowała się koordynacją projektów cross-marketingowych, czyli wykraczających poza same działania eventowe.

Oktawian Piechulek ma ponad 7-letnie doświadczenie w pracy w event marketingu. Swoją karierę rozpoczął jako Koordynator ds. Organizacji wydarzeń sportowych w Trefl Sopot, później pracował na stanowisku Specjalisty ds. Organizacji Imprez w ERGO Arenie. Ostatnio był związany z agencją LIVE, najpierw jako Event Manager, a później Senior Event Manager, gdzie tworzył kompleksowe oferty dla klientów oraz koordynował pracę zespołu zajmującego się produkcją wydarzeń m.in. ORLEN Warsaw Marathon, Bicia rekordu Guinnesa w drifcie, Wyścigu Samolotu Odrzutowego Ts-11 Iskra z samochodem sportowym Toyota GT czy Verva Street Racing Edycja Specjalna. W WALK Events na stanowisku Senior Event Manager będzie odpowiedzialny za planowanie, produkcję i egzekucję wydarzeń specjalnych, a także przygotowywanie ofert new businessowych.

Krzysztof Migas z szeroko pojętą branżą medialną, reklamową i event marketingową jest związany od ponad 12 lat. Karierę zawodową rozpoczął w Radiu ZET, gdzie wspierał dział handlowy i prowadził analizę oraz badania mediów. W TVN zajmował się promocją  kanałów: TVN, TVN Turbo, TVN Style oraz TVN Meteo. Produkował wieloetapowe akcje specjalne oraz imprezy transmitowane w telewizji, m.in. Orange Warsaw Festiwal, konkursy „WOW! Music Awards” i „Bursztynowy Słowik” czy siedem edycji plebiscytu „Męska Rzecz”. W ostatnich latach zarządzał własną agencją - EVERYTHING EVERYTHING, gdzie współpracował z m.in. TVN, BMW, Porsche czy Tauron. W WALK Events, jako Event Manager będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę wydarzeń i client service.

Żeby móc jeszcze lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów jakiś czas temu przeprowadziliśmy badanie - analizę ich potrzeb. Odpowiedzią na jego wyniki jest powiększenie zespołu o osoby z wieloletnim doświadczeniem w wąskich obszarach event marketingu. Zależało nam zatem na współpracy z najlepszymi specjalistami, których doświadczenie doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Jest to przemyślany i znaczący krok dla WALK Events. Narzędzia i procedury zarządzania projektami, które ostatnio wdrożyliśmy są niezwykle ważne, ale pod koniec dnia to nasz zespół jest najważniejszy z punktu widzenia klientów – dodaje Adam Kowalczyk, Event Director WALK Events.

Od początku 2016 roku ze względu na realizację dużych i kompleksowych projektów
do zespołu produkcyjnego WALK Events konsekwentnie dołączały nowe osoby, m.in. Anna Rajewska - Event Executive, Monika Zawisza - Event Manager, Michał Bieniek - Production Manager oraz Michał Korol - Senior Event Manager. Obecnie w WALK Events pracują 23 osoby.

Źródło: Walk Events

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764