logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk PR dla Nosalowego Parku

  PR 23.05.2019, przeczytano 289 razy

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-pr-dla-nosalowego-parku,382580,artykul.html

Agencja odpowiadać będzie za działania media relations, prowadzenie biura prasowego inwestycji, wsparcie komunikacyjne strategicznych działań hotelu oraz realizację projektów specjalnych. Obsługą klienta zajmuje się zespół Olgi Chełchowskiej, Senior Account Managera. Za strategię marki Nosalowy Park i wdrożenie identyfikacji wizualnej odpowiada butik kreatywny Walk with David.

Nosalowy Park Hotel & SPA to nowy prestiżowy projekt Grupy Nosalowy. Obiekt powstaje w Zakopanem, w rozbudowywanym pałacu Villa Marilor z 1905 roku, zlokalizowanym zaledwie 500 m od Krupówek. Inwestycja wyróżniać się będzie nowoczesną elegancją oraz niebanalną interpretacją regionalnej tradycji. Projekt hotelu opracowany został przez pracownię Kahl-Gaczorek Architekci. Nawiązuje do najlepszych wzorców zakopiańskiej architektury mieszczańskiej, łącząc w sobie styl secesyjny i art deco. Za projekt wnętrz odpowiada gdańska pracownia Ideograf. Bazując na wieloletniej tradycji i doświadczeniu Grupy Nosalowy nowopowstający obiekt oferować będzie 139 luksusowych pokoi w standardzie 5*, w tym apartamenty na najwyższych kondygnacjach, z prywatnymi ogrodami i panoramicznym widokiem na pasmo Tatr. W hotelu do dyspozycji gości znajdą się restauracje, bary i kawiarnie, przestrzeń biznesowa i konferencyjna, strefa wellness z saunami i basenem, centrum fitness oraz luksusowe SPA. Nosalowy Park zachęci swoich gości do odkrycia czegoś nowego, pójścia o krok dalej i spojrzenia na to, co już znane z innej perspektywy. Będzie miejscem, z którego każdy wyjedzie nie tylko wypoczęty, ale i bogatszy o inspirujące doświadczenia. Nowy obiekt stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy w Zakopanem. Jego otwarcie planowane jest na IV kwartał 2019 roku.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764