Do agencji WALK PR dołączyły trzy nowe osoby na stanowiska Senior Account Manager: Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska oraz Karol Bandurski. Tym samym WALK PR umocnił kompetencje w obszarze healthcare i projektów społecznych.
Aleksandra Adrian specjalizuje się w realizacji kampanii społecznych oraz projektów z branży healthcare. 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w Konkret PR oraz Procontent Communication. Jej prace były wielokrotnie nagradzane w takich konkursach jak: Kampania Społeczna Roku, Magellan Awards, Spotlight Awards, Stevie Awards.
Marta Rzetelska specjalizuje się w realizacji zintegrowanych programów społecznych i kampanii łączących PR, e-PR i Public Affairs. Z branżą jest związana od 6 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Partner of Promotion oraz Weber Shandwick, prowadząc działania informacyjne i edukacyjne dla firm korporacyjnych i agend rządowych w obszarze promocji zdrowia, energetyki, FMCG, technologii, a także realizując projekty dla branży budowlanej oraz sektora naukowo-badawczego i marek premium. Realizowane przez nią prace zostały nagrodzone m.in. Sabre Awards, Stevie Awards czy Magellan Awards.
Karol Bandurski specjalizuje się w kampaniach społecznych, głównie w branży spożywczej. 11-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w: Synertime, Principle, Partner of Promotion. Obsługiwał takich klientów, jak: Nestlé, Winiary, Biuro Rady ds. Kultury i Turystyki Ambasady Turcji, Fundacja LOTTO Milion Marzeń, Maspex, PFPŻ, Wienerberger. Projektował i koordynował programy edukacyjne: pięć edycji „Żyj smacznie i zdrowo”, „Finansoaktywni. Misja: Podatki”, „Trzymaj Formę”, dwie edycje „NHW – Natalia Honorata Witalna”. W 2011 roku prowadzony przez niego projekt zdobył statuetkę Złotego Spinacza w kategorii najlepsza kampania edukacyjna.
Źródło: Walk PR