logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk PR wzmacnia zespół brandowy

  PR 21.12.2018, przeczytano 1168 razy
Joanna Manarczyk

Walk PR wzmacnia zespół realizujący projekty w zakresie komunikacji brandowej. W grudniu do agencji dołączyła Matylda Żemajtis na stanowisko Senior Account Manager. Kilka tygodni wcześniej do agencji dołączyła Joanna Manarczyk jako Account Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-pr-wzmacnia-zespol-brandowy,380602,artykul.html

Matylda Żemajtis ma ponad sześcioletnie doświadczenie w branży. Do Grupy Walk przeszła z Multi Communications, gdzie realizowała projekty głównie z obszaru komunikacji brandowej i konsumenckiej dla takich klientów jak: Electrolux, Durex, Virgin Mobile, Action B.V., Carlsberg Polska, Cersanit, Opoczno czy Cinema City. W Walk PR zajmie nowo utworzone stanowisko Senior Account Manager i będzie koordynować bieżącą obsługę klientów m.in. FOX, Ceramika Paradyż, Dilmah czy Podravka. Matylda Żemajtis jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

ilustracjastrzałka

Joanna Manarczyk z sektorem public relations związana jest od 10 lat i specjalizuje się w komunikacji produktowej marek technologicznych. Przed dołączeniem do Grupy Walk związana była z Hill+Knowlton Strategies, gdzie była odpowiedzialna za opracowywanie strategii i realizację działań dla firm Nokia, Panasonic oraz Huawei. W Walk PR zajęła nowo utworzone stanowisko Account Manager, w ramach którego koordynuje zespół obsługujący markę Nikon i agencję pośrednictwa pracy People. Wspiera też działania new business agencji. Joanna jest absolwentką Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764