Grupa Walk z początkiem września rozpoczęła kompleksową obsługę PR dla marki Forever 21. Ten amerykański brand modowy jest obecny na polskim rynku od 2016 roku i posiada osiem sklepów w sześciu miastach w Polsce.
Współpraca Walk PR z Forever 21 rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do końca bieżącego roku. Działania agencji obejmują prowadzenie biura prasowego, współpracę z influencerami oraz blogerami modowymi, producentami sesji zdjęciowych, dziennikarzami i stylistami. Dodatkowo w Walk powstanie showroom marki. Na czele teamu, opiekującego się nowym modowym klientem, stanęła project manager w Walk, Karolina Kowalska.
Forever 21 to amerykańska marka modowa, założona w 1984 roku w Los Angeles. Ma ponad 750 sklepów w USA, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei, krajach Ameryki Łacińskiej, na Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. To piąty co do wielkości dystrybutor odzieży w Stanach Zjednoczonych. Amerykański brand, podobnie jak H&M, Zara czy Stradivarius plasuje się w segmencie fast fashion. Za osiem polskich sklepów odpowiada Teren Management Europe - wyłączny partner franczyzowy marki w dziewięciu krajach Europy. Sklepy Forever 21 znajdują się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Szczecinie.
Źródło: Walk