logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk rozpoczyna współpracę z Forever 21

  PR 07.09.2018, przeczytano 1097 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Walk z początkiem września rozpoczęła kompleksową obsługę PR dla marki Forever 21. Ten amerykański brand modowy jest obecny na polskim rynku od 2016 roku i posiada osiem sklepów w sześciu miastach w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-rozpoczyna-wspolprace-z-forever-21,37817,artykul.html

Współpraca Walk PR z Forever 21 rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do końca bieżącego roku. Działania agencji obejmują prowadzenie biura prasowego, współpracę z influencerami oraz blogerami modowymi, producentami sesji zdjęciowych, dziennikarzami i stylistami. Dodatkowo w Walk powstanie showroom marki. Na czele teamu, opiekującego się nowym modowym klientem, stanęła project manager w Walk, Karolina Kowalska.

Forever 21 to amerykańska marka modowa, założona w 1984 roku w Los Angeles. Ma ponad 750 sklepów w USA, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei, krajach Ameryki Łacińskiej, na Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. To piąty co do wielkości dystrybutor odzieży w Stanach Zjednoczonych. Amerykański brand, podobnie jak H&M, Zara czy Stradivarius plasuje się w segmencie fast fashion. Za osiem polskich sklepów odpowiada Teren Management Europe - wyłączny partner franczyzowy marki w dziewięciu krajach Europy. Sklepy Forever 21 znajdują się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Szczecinie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764