Agencja Walk Digital przygotowała nową kampanię dla marki Mola promującą ręczniki papierowe Mola Complex 3w1.
Każdego dnia, w każdym domu zdarzają się małe, nieprzewidziane „wypadki”, które towarzyszą zabawom, śmiechom, gotowaniu czy nauce. Zazwyczaj pojawiają się w dziecięcych pokojach, w których nagle robi się podejrzanie cicho.
14 października ruszyła kampania „Zrobiło się większe UPS?” ręczników papierowych Mola Complex 3w1. Aktywacja przedstawia ręcznik papierowy gotowy do sprzątnięcia większych UPSów, które „robią się same” dzięki trójce uroczych urwisów. Całość kampanii skupia się na liczbie trzy, symbolizującej trójwarstwowość ręcznika, który czyści, osusza i poleruje.
Walk Digital odpowiada za całość kampanii, obsługę kanałów social media, działania z influencerami, obsługę mediową oraz produkję promocyjnego landing page’a cashbackowego.
Źródło: Walk