logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk z lokalną kampanią wizerunkową Volkswagen Samochody Dostawcze

  PR 21.11.2019, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza telewizyjna produkacja dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-z-lokalna-kampania-wizerunkowa-volkswagen-samochody-dostawcze,384804,artykul.html

18. listopada wystartowała wizerunkowa kampania marki Volkswagen Samochody Dostawcze poruszająca temat elektromobilności. Spoty będą emitowane w TV oraz Internecie. Kampania zostanie ponadto wsparta działaniami w prasie, radiu oraz w kanałach social media. Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie  sesji zdjęciowej, odbywającej się na planie, odpowiada dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Autorem zdjęć jest fotograf - Szymon Szcześniak, a reżyserem spotu Marcin Filipek.

Głównym bohaterem kampanii jest model e-Crafter, pierwszy dostawczy samochód elektryczny w segmencie CD. Kampania przygotowana przez Walk jest natomiast pierwszą w Polsce produkcją telewizyjną na temat elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych.

- To dla nas naprawdę wyjątkowy projekt. Już od 3 lat jako Walk jesteśmy odpowiedzialni za stałą obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Tym razem mieliśmy jednak okazję przygotować pierwszą kampanię telewizyjną dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która w całości została zrealizowana w Polsce - komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative. - Liczymy, że kolejne tak ciekawe realizacje przed nami – dodaje.

ilustracjastrzałka

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764