logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk z nową kampanią dla Vision Express

  PR 13.11.2019, przeczytano 178 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media ralations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media  zajęła się agencja Walk Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-z-nowa-kampania-dla-vision-express,384693,artykul.html

Najnowsza odsłona spotu porusza temat kierowców, którzy regularnie badając stan techniczny swoich pojazdów często zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Z badań* przygotowanych specjalnie na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (aż 44% badanych) ma wadę wzroku, a 24% z nich nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie! Vision Express zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok, ponieważ zaniedbania w tym zakresie mają realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Za opracowanie koncepcji oraz kreację spotu odpowiada Walk Creative, przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations koordynuje Walk PR, komunikacją w social media zajmuje się Walk Digital.

Źródło: Walk

www.walk.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie na zlecenie Vision Express przeprowadzone przez IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18-65 lat w październiku 2019 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764