logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk z nową kampanią dla Vision Express

  PR 13.11.2019, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media ralations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media  zajęła się agencja Walk Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-z-nowa-kampania-dla-vision-express,384693,artykul.html

Najnowsza odsłona spotu porusza temat kierowców, którzy regularnie badając stan techniczny swoich pojazdów często zapominają o sprawdzaniu stanu własnego wzroku. Z badań* przygotowanych specjalnie na potrzeby kampanii wynika, że prawie co drugi polski kierowca (aż 44% badanych) ma wadę wzroku, a 24% z nich nie stosuje zaleconej przez lekarza korekcji optycznej. Dodatkowo 61% prowadzących ze stwierdzoną wadą wzroku korzysta z samochodu codziennie! Vision Express zachęca każdego do regularnego dbania o wzrok, ponieważ zaniedbania w tym zakresie mają realne przełożenie na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Za opracowanie koncepcji oraz kreację spotu odpowiada Walk Creative, przeprowadzenie badań, przygotowanie raportu oraz media relations koordynuje Walk PR, komunikacją w social media zajmuje się Walk Digital.

Źródło: Walk

www.walk.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie na zlecenie Vision Express przeprowadzone przez IQS techniką CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 kierowców w wieku 18-65 lat w październiku 2019 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764