logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk zdobywa Grand Prix podczas Innovation AD

  PR 24.05.2016, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

Kampania zrealizowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem” została uhonorowana nagrodą GRAND PRIX w ramach tegorocznego konkursu Innovation AD. Jury tym prestiżowym wyróżnieniem doceniło zmianę retoryki w tworzeniu kampanii społecznych dotyczących niepełnosprawności. Projekt otrzymał również złoto w kategorii „Insight”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-zdobywa-grand-prix-podczas-innovation-ad,28676,artykul.html

W ramach konkursu Innovation AD są nagradzane najbardziej innowacyjne realizacje na Polskim rynku – projekty przekraczające bariery, których nikt wcześniej nie pokonał. Najważniejszą nagrodą w ramach konkursu, przyznawaną najlepszym realizacjom spośród wszystkich nagrodzonych prac, jest GRAND PRIX. W tym roku tym wyjątkowym wyróżnieniem w kategorii „Kampanie społeczne” jury uhonorowało WALK Digital za projekt zrealizowany dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem”, który przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.

Złoto w kategorii Insight to duże wyróżnienie dla agencji interaktywnej. Potwierdza fakt, że digital nie jest już kanałem „komunikacji banerowej” a pełnoprawnym uczestnikiem ATL, w którym liczy się przemyślana strategia i pomysł, który poruszy odbiorców – mówi Alek Frydrych, Digital Creative Director w WALK Digital.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764