logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk zdobywa Grand Prix w 20. edycji konkursu Kreatura

  PR 30.11.2016, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

WALK otrzymał GRAND PRIX podczas jubileuszowej 20. edycji konkursu Kreatura oraz nagrodę główną w kategorii „TV/Film – wideo w internecie”. Obie statuetki zostały przyznane agencji za kampanię „Nie chcę być strażakiem”, zrealizowaną przez WALK Digital dla Fundacji Integracja. Rozdanie nagród odbyło się 25 listopada br. w warszawskim Pin-Up Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-zdobywa-grand-prix-w-20.-edycji-konkursu-kreatura,30685,artykul.html

Konkurs kreacji w reklamie "Kreatura" organizowany jest przez VFP Communications od 1996 roku. Jego celem jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania. W tym roku jury konkursu, złożone z przedstawicieli społeczności reklamowej, za kampanię „Nie chcę być strażakiem” jednogłośnie przyznało agencji WALK najbardziej prestiżową nagrodę konkursu – Grand Prix oraz nagrodę główną w kategorii „TV/Film – wideo w internecie”. Projekt, przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promował zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.

Wcześniej kampania została również uhonorowana brązem podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, złotem i srebrem w ramach Golden Drum 2016, a także nagrodą GRAND PRIX oraz złotem podczas tegorocznego konkursu Innovation AD. Z kolei w Konkursie Twórców Reklamy projekt został wyróżniony czterema złotymi mieczami oraz jednym srebrnym.

Źródło: WALK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764