logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

  PR 24.10.2016, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka
fot. Ziga Intihar

WALK otrzymał trzy nagrody w ramach 23. edycji Golden Drum Awards, jednego z najważniejszych europejskich konkursów reklamowych. Agencji przyznano złoto i srebro za kampanię „Nie chcę być strażakiem” oraz srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar. Rozdanie nagród odbyło się 21 października br. w Lublanie, stolicy Słowenii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-zdobywa-trzy-nagrody-podczas-golden-drum,30329,artykul.html

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy Golden Drum International Festival of Creativity to jeden z największych i najbardziej prestiżowych europejskich festiwali reklamowych. W tym roku w odbywającym się w jego ramach konkursie jury przyznało Grupie WALK trzy statuetki. Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony złotem w kategorii „Film” i srebrem w „Public relations”. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans. Z kolei system identyfikacji wizualnej stworzony przez WALK with David dla Ceviche Bar został nagrodzony srebrem w kategorii „Design”.

Źródło: WALK

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764